Rijders (offroad) omgeving Zwolle

Mooi filmpje Ruben. Wil hem wel eens in het eggie zien rijden, ben benieuwd. Is ie stabiel met het bochtenwerk? Is de vering stug of soepel bij een Slash?

de vering is zeer soepel.

en hij is stabieler als ik had verwacht

maar wie weet als het a.s. zaterdag goed weer is dat we dan met zijn allen kunnen rijden!

He Ruben.als zaterdag het weer goed is,dan gaan we wel daar rijden,daar kun je namelijk ook mooi met een bigscale rijden,kan bij de c1000 ook wel maar minder ruimte en kans op dat iemand net als bij mij gaat bellen over brommer jeugd.

Daar op die plek heb je alle ruimte.

He jongens,ik ga mijn bigscale in elkaar zetten van de week en dan ga ik kijken of ik er zaterdag mee ga rijden,en nog even dit.

DIT IS MIJN 100STE BERICHT :-)

He Ruben.als zaterdag het weer goed is,dan gaan we wel daar rijden,daar kun je namelijk ook mooi met een bigscale rijden,kan bij de c1000 ook wel maar minder ruimte en kans op dat iemand net als bij mij gaat bellen over brommer jeugd.

Daar op die plek heb je alle ruimte.

ik vind het prima, als manta het ook goed vind? en nemen jullie dan ook je spring huivels mee? :eek:

Ik probeer de agenda vrij te houden. Als ik kom neem ik zeker de springschans mee en men SLR ;)

Neem jij je videocamera mee Ruben?

ik ook niet ;)

ik ga die van mij denk ik ook verkopen... dus.... 8)

@ manta wat is SLR?

btw heeft iemand nog een schep/schop thuis staan neem die dan mee, kunnen we een paar springhuivels erbij maken.

He Manta,wat voor SLR heb jij?
Ik heb een Olympus E510,met 2 objectieven een externe flitser statief enz,
Ik doe ook een beetje modellen fotografie.

Ik heb nog wel een pio schepje,neem ik wel mee.

Een Nikon D90 met Sigma 18-250mm HSM en OS. Standaard objektief verkocht, is waardeloos qua kwaliteit. Verder externe TTL flitser van Cullman.

Aan de D90 een batterygrip gemonteerd voor stabiliteit, vertikale handvat en dus twee accu's in de extra grip ;)

nice!

ik zal kijken of ik mijn video camera mee kan nemen, en mij statief.

en dan gaan we wat air foto's maken etc. :evilbat:

ps. kan ik met iemand het laatste stukje mee tuffen?

Ik schiet alles nog met de standaard objectieven,die van Olympus vind ik heel goed.
Maar het is niet de apparatuur die de mooie foto's maakt,het is de fotograaf. :-)

Back