Rijders (offroad) omgeving Zwolle

ik kan volgende week zoizo niet want dan hebben we bij mij thuis een soort festival. maar als ik nu nog er een middagje mee zou gaan bashen moet ik hem weer helemaal schoon maken en dan zal er ook weer wat kapot kunnen gaan, en daar heb ik geen zin in.

johannes

Ik ben net even langs Stadshagen gereden, PERFECT terrein, extreem uitgebreid en genoeg diversiteit om te rijden voor iedereen, vrije toegang en geen verbodsborden te zien. Bij het nieuwe voetbalterrein aan de Eli Heimanslaan. Zand, gras, hoge en lage heuvels. Wel lange broek meenemen, onkruid is op sommige plekken hoog.

Dus volgende week zondag om 10.00 uur aan de Eli Heimanslaan? Dan zorg ik dat ik er ben.

Mijn auto gaat waarschijnlijk niet lukken...
Moet eerst nog sparen voor banden...
:(:(

EDIT : Zondag kan ik nooit en ik kan zaterdag maar een keer in de twee weken...

ik kan waarschijnlijk nu wel op zaterdag, want mijn vakantiewerk gaat niet door..... :mad: nu weer wat anders zoeken:rolleyes:

maar ik heb liever ook op een zaterdag. als het ff kan :D

ik kan waarschijnlijk nu wel op zaterdag, want mijn vakantiewerk gaat niet door..... :mad: nu weer wat anders zoeken:rolleyes:

maar ik heb liever ook op een zaterdag. als het ff kan :D

Zaterdag of zondag kan beiden voor mij, ik ga nog even kijken bij de locatie in de Wilhelminawijk als alternatief. Even w8en op JJ de Bom of hij ook Zaterdag kan?

Zaterdag of zondag kan beiden voor mij, ik ga nog even kijken bij de locatie in de Wilhelminawijk als alternatief. Even w8en op JJ de Bom of hij ook Zaterdag kan?

Ik ga liever op zondag. Heb de tijd er voor vrijgemaakt. Zaterdag is altijd vliegdag bij ons in Kampen. Als jullie op zaterdag willen is wat mij betreft prima maar dan zonder mij. Als er rijders zijn die zowel op zaterdag als zondag willen rijden, dan hoor ik het graag.

ik kan in een keer ook alleen nog maar op zondag (denk ik)
want ik heb nu dus wel weer werk bij de tnt en die werken ook op zaterdag maar ik weet niet of ik dat ook moet.....

jj de bom kan jij me ophalen???

ik kan zondag helaas niet we gaan naar spanje op vakantie en we gaan rijden op vrijdag dus dan ben ik er 2 weken niet helaas ik ga nu wel woensdagavond en donderdag denk ik nog even rijden in stadshagen denk ik wil wel is kijken op die spot van et ;)

Zondag gaat mij niet lukken.
sowieso kan ik nooit op zondag.

Groeten,

Ruud

Ik ben er zondag en neem mijn zoon van 4 even mee, dussss

ikzelf
rubenbosman
jj de bom
?
?

Stadshagen dan maar bij het nieuwe CSV terrein aan de Eli Heimanslaan.

Had gehoopt mijn nieuwe 5000 40c LiPo´s te hebben maar ze hebben de verkeerde gestuurd vanuit China, heeft ruim een maand geduurd, vandaag maar opnieuw besteld en gaat dus minimaal weer 3 a 4 weken duren. Moet het dus nog even met die verrekte 3000 NiMh accu´s doen, dus mijn rijtijd is sterk beperkt helaas.

Laatst bewerkt:
Ai das balen.
Welke lipo's heb je nu dan?
Ik heb nog geen banden (ga ik binnen kort kopen) en een accu (komt ook a.s.a.p.)
Maar jullie kunnen dus niet op zaterdag?

Ai das balen.
Welke lipo's heb je nu dan?
Ik heb nog geen banden (ga ik binnen kort kopen) en een accu (komt ook a.s.a.p.)
Maar jullie kunnen dus niet op zaterdag?

Graupner 3000 mAh NiMh accu's, gaan snel leeg en laden duurt 1,5 uur per stuk aangezien ze met max 2A geladen mogen worden. Ik kan vandaag niet, accu's moeten nog laden (ga ik nu doen overigens, voor morgen).

Back