Rijders (offroad) omgeving Zwolle

volgende week misschien mijn hele slash voorzien van rpm onderdelen:draag armen,vlinders bumpers.
echt de hele rattaplan wat kapot kan gaan met uitbundig bashen,wordt rpm.
Ik heb namelijk op mijn werk een sprong gemaakt over mij heen terwijl ik recht op stond en hij kwam met een klap weer neer op de stenen en dat vond hij niet leuk,gelukkig niks kapot maar echt goed is het ook weer niet.

waar blijft nou die postbode?????????

Waarom rijden er auto's achteruit?????

Ga ik ff rijden met de slash bij mij voor de deur,rijdt er net een auto met een noodgang achteruit van de parkeerplaats af terwijl ik met een noodgang aan kom rijden en ja hoor, BOEM!

Rechter draagarm voor gebroken,nu moet ik wel heel snel de rpm onderdelen bestellen want nu kan ik niet meer rijden.

wat een kl*te bezorg dienst.
mijn uitlaat is verzonden met GLS en die bezorgen niet zo veel op zaterdag.
nu kan ik nog niet mijn uitlaat er onder zetten.:onweer: :mad:

wat heb je er nou aan als je het snel besteld en de post bezorgt het wanneer ze willen:mad:

Haha, jij hebt al net zo weinig geduld als ik Pinkie!

Mijn uitlaat dinsdag besteld, is op voorrad maar ook vandaag niets geleverd. Dus de Killswitch set-up maar getest ipv een uitlaat plaatsen.

wie is er voor, dat we eens proberen om de bmx track in kampen voor een middagje huren/gebruiken ofzoiets?

foto:

kwcterreinluchtfoto.jpg

kwcterrein.jpg

Daar ben ik wel voor in, zoek eerst maar eens uit wat de kosten zijn, di zullen gaan tegenvallen denk ik.

Misschien tussen wat ritten van hun in om de kosten te drukken?

Yes,uitlaat is geleverd en zit er onder.
van de week nog ff adapter voor het lucht filter bestellen,maar man,wat een donders mooi geluid zit er in,en dat met standaard lucht filter.
kan je na gaan hoe hij klinkt met power filter

Ik ben benieuwd Pinkie, als mijn uitlaat geleverd is (word pas volgende week, niet op voorraad helaas) gan we even rijden. Lekker kabaal maken :D

Ik kan er pas 19 maart hier thuis mee gaan rijden.
Ankomend weekend kan ik niet,dan dat weekend ben ik jarig en dan dat weekend ga ik rijden in de Ahoy.

Maar hoe dan ook,dat kabaal maken,gaan we zeker wel een keer doen.
Jagen met die hap!!!!!!

Zojuist de rpm draag armen voor de slash besteld en de adapter voor mijn luchtfilter,en ook gelijk maar een luchtfilter hoes en een trekstarter hoes.

De andere rpm onderdelen komen wel volgende maand of zo.

Zo,de Slash kan weer rijden.

Ik heb alle draag armen vervangen en heb een complete reserve set rpm armen bij het gereedschap en onderdelen.

just in case.

Foto's!!

Zeg Pinkie hoe laat ben je altijd op 's morgens, ik zie alweer dat je post voor 06:00?
Ik ben er elke morgen om 06:45 uit en zit om 07:00 op kantoor.

Foto's kan ik wel maken,maar het zijn gewoon zwarte draag armen.

ik ben om half 6 op en ben om kwart over 7 op het werk.
Ik drink eerst rustig op mijn gemak 2 bakken koffie en dan maak ik mijn brood klaar en dan nog ff teletext lezen,en dan ga ik naar mijn werk.

Ik kom altijd traag op gang,zodoende sta ik eerder op.
Zaterdags sta ik altijd om 8 uur op.
Des te meer kan ik uit de dagen halen.

Back