Rijders (offroad) omgeving Zwolle

Zonde van die bootjes ;)

mwa we houden ieder jaar een verkiezing welke het lelijkst zijn ;)
full

Laatst bewerkt door een moderator:
ik wil hier toch wel eens brainstormen over een of road baan.
wat heb je hier allemaal voor nodig, (en dan bedoel ik ten opzichte van de gemeente)
zijn er nog meer mensen die eventueel dat interessant vinden?

ja,Zwolle is wel geinig,Manta heb jij een grote achtertuin,neem ik de scheppen mee :)

Ik heb de slash uit elkaar gehaald en ben bezig met mijn alu bodemplaat te maken en er komt een bakje aan de onderkant voor mijn accu,zodat het zwaarte punt lager komt te liggen wat ik hoop,ook ten goede komt aan de rij eigenschappen,de rest komt op de zelfde plaats als op de oude bodemplaat.

ik heb hem zoals die nu is gewogen,en hij weegt 300 gr. de kunstof bodemplaat weegt 260 gr.,dus ik ga ff kijken wat ik nog meer aan gewichts reductie kan doen,maar dat hij wel stabiel en stevig is.

ik zal zo effe een foto plaatsen hoe hij grof gebrand er uit ziet.

Had je al beantwoord in ander draadje Rolf, maar idd mooie wagens hoor :yes:
ja, maar deze keer is de foto niet bedoeld om de auto's te showen maar om een indruk te geven van de hunebedden weg.
Voor de baan zou je eerst kontakt op moeten nemen met de gemeente met de vraag of zij nog een lappie grond over hebben, ik sta zeker in voor een baan.

vraag me af hoeveel effect dat nieuwe chassis gaat hebben, bedoel alles is hetzelfde als normaal alle electronica zit hoog en chassis hangt nog steeds hoog, alleen de Lipo, die aardig licht is, hangt lager. ben benieuwd!

nog ff over de baan, wat heb je nodig?
- toestemming gemeente, moet in het bestemmingsplan passen.
- sponsors, quartel, de wit, importeurs van rc merken enz.
- een grondverzet bedrijf, tenzij je alles met de hand wil doen.
- en vooral animo, mensen die bereid zijn te helpen en mensen die lid worden als de baan er ligt.

wat als de baan er ligt?
- sponsors
- contributie betalende leden
- evenementen
enz.

waarschijnlijk is bigscale geen optie, want benzine motoren maken lawaai en dat past meestal niet in het bestemmingsplan, electro is vaak niet zo'n probleem, en nee dit zeg ik niet om de discussie weer op te doen laaien.

Laatst bewerkt:
Buiten dat heb ik ook niet echt het idee dat er hier in de buurt echt mensen vol actief zijn in deze tak van hobby. Behalve wij dan:p. Maar dat neemt niet weg dat het een goed idee is:). Morgen of zaterdag en ook zondag de paddles maar is zand laten proeven ghehehe

Back