Rijders (offroad) omgeving Zwolle

Chungyang (CY) R460 Motor, 4-bolt - rc-parts-online.net

Zie net dat CY een aantal nieuwe motoren heeft waar onder (volgens mij) een 46CC:s
Ziet er wel erg verleidelijk uit, maar voor zo'n motor kan je je hele wagen ombouwen naar alu als ik het zo is in schat

edit; valt ook iemand trouwens op dat de tijd die bij de post staat niet klopt? tis nu namelijk 10:55 en deze edit staat op 08:55

ik vind dat nog een redelijk normale prijs voor een motor.:yes:
maar ik weet niet of je heel veel aan die 46CC hebt,
slijtage word alleen maar groter en de topsnelheid blijft ongeveer gelijk.

en sinds wanneer kan jij je auto volledig ombouwen naar kwaliteits aluminium voor minder als 700 euro??:confused:;)

ach ja, je leert met vallen en opstaan ;)
we hebben nu dus al 3 scheppen, zijn er meer mensen die nog een schep over hebben?

Laatst bewerkt:
Na de schade van afgelopen weekend zijn de bestelde materialen binnen, vanavond maar eens aan de knutsel of morgen. Gisteren besteld in Duitsland, vandaag geleverd!

De standaard kunststof 48T tandwiel word een Delrin uitvoering.
dsc8337.jpg

De alu diffhuls word een extra dikke alu huls.
dsc8338p.jpg

De standaard slang over de koppeling van de Samba word ge-upgrade naar dikke blauwe siliconenslang met twee knelkoppelingen, de origineel meegeleverde Samba slang was na 1 ritje al uitgescheurd.
dsc8336x.jpg

Heren ff een berichtje van deze kant, Ik ben via mijn werk in contact gekomen met de beheerder van de bmx baan in Kampen.
Ik heb hem het een en ander uitgelegd en gevraagd en dit zijn de punten.

-We mogen rijden met rc's op de baan
dit is nog niet duidelijk of het ook om bigscale en nitro gaat i.v.m. geluid (ik denk het wel)
-We moeten een week van te voren bellen wanneer we willen gaan rijden,dit i.v.m. trainingen en wedstrijden.
-De baan hoeft in princiepe na afloop niet aangeharkt te worden want dit wordt elke dag gedaan,maar dit is wel zo netjes voor als we er nog een keer willen rijden,dan zeggen ze toch sneller ja.
-Dit punt moet ik nog ff betere na vragen,want dat hoorde ik niet echt goed.
Hij had het over 15 euro per uur,als dat voor de hele baan is,dan is dat nog rendabel,maar als dat per rijder is,dan kan hij er naar fluiten,in mijn ogen athans.'

maar dat laat ik jullie nog weten.

latersss

Goed bezig Arnold, druk aan het "netwerken" geweest dus ;)

Zou daar graag eens willen rijden, maar 15 euro per uur word me te gortig, je bent zowiezo 2 uur daar bezig en dat komt dan al op 30 euro :o

Zou daar graag eens willen rijden, maar 15 euro per uur word me te gortig, je bent zowiezo 2 uur daar bezig en dat komt dan al op 30 euro :o

:thumbsup: netjes!

mocht het wel pp zijn, dan is het jammer maar helaas, maar mocht het niet pp zijn denk ik dat het nog wel voor een middag op te brengen is toch? :confused:

Stel je komt met 3 man, dat word dan 5 euro pppu.
Stel je komt met 5 man, dan word het 3 euro pppu.
Etc. etc.

Rekenen is nie moeilijk nie Ruben,,,,,toch

PS, heben even niet uitgerekend met 4 personen, rekenen is nie mij sterkste kant nie,,,,;)

Edit; als we er dan gewoon voor zorgen dat er steeds voldoende aantal mensen zijn dan is 15 euro per uur gedeeld door het aantal personen en twee uur rijtijd prima te doen, vind ik.

Laatst bewerkt:
Stel je komt met 3 man, dat word dan 5 euro pp.
Stel je komt met 5 man, dan word het 3 euro pp.
Etc. etc.

Rekenen is nie moeilijk nie Ruben,,,,,toch

PS, heben even niet uitgerekend met 4 personen, rekenen is nie mij sterkste kant nie,,,,;)

ja maar vind je dat ook al te veel dan? :confused:

Zie aangepaste vorige post, nee niet te duur hoor zolang het 15 euro per uur ongeacht het aantal personen is. Dan moeten wij bij elke meet daar zorgen voor genoeg man om de kosten pp zo laag mogelijk te houden.

ach ik zou het ook niet erg vinden om een keer 15 euro voor een uur te betalen, mocht het pp zijn. :eek:
denk dat ik toch niet langer rijd.
zelfs al was het niet pp dan doe je het toch ook niet iedere week...

ik vind dat nog een redelijk normale prijs voor een motor.:yes:
maar ik weet niet of je heel veel aan die 46CC hebt,
slijtage word alleen maar groter en de topsnelheid blijft ongeveer gelijk.

en sinds wanneer kan jij je auto volledig ombouwen naar kwaliteits aluminium voor minder als 700 euro??:confused:;)

Dat red je niet, maar wat ik boedoel, met zo veel vermogen en een standaard wagen heb je er niks aan. Ook lijkt het mij dat hij zich alleen maar ingraaft vanwegen het vermogen en dus met moeite van z'n plek af komt:p Heb trouwens nu zelf die paddles ook en bevallen prima:).

Mijn bestelling verwachte ik gisteren al maar die is vanacht bij ons ingescand en is een uur geleden in de uitlevering gegaan, dus kan ieder moment hier zijn. Handig als je bij DPD werkt en alles op de voet kan volgens hahahahaha!

Laatst bewerkt:
ach ik zou het ook niet erg vinden om een keer 15 euro voor een uur te betalen, mocht het pp zijn. :eek:
denk dat ik toch niet langer rijd.
zelfs al was het niet pp dan doe je het toch ook niet iedere week...

Nou ik niet hoor, sorry maar ik ga geen 15 euro per uur betalen als het pp is. Met Bigscale rijdt je toch al gauw meer dan een uur met de tussenpauze's etc. meegerekend. Dus 30 euro voor twee uurtjes ga ik NOOIT doen.

Nee het zou 15 euro per uur moeten zijn ongeacht het aantal personen, dan is het betaalbaar, zelfs al kom je met zijn tweeen (dat is de minimale eis om een MEET te hebben ;)). Dan is het 7,50 euro per uur.

Back