Rijders (offroad) omgeving Zwolle

Zou kunnen duiden op een gebogen as of zo, dan draait alles ook grotendeels soepel tot de dat stukje van de "knik". Zou dat het kunnen zijn?

ik heb er wel geprobeerd om op te letten maar ik heb niet veel kunnen bespeuren...
binnenkort dan maar nieuwe dif bestellen...

zo nieuwe onderdelen komen er aan! ik heb wat overgenomen van een forumlid, en daar zit ook een setje tandwielen bij voor een diff, kijken of dat wat uithaalt :rolleyes:

Wij zijn benieuwd, of eigenlijk ik aangezien wij bijna de enigste overlevenden in dit draadje zijn:confused:

Vandaag word mijn reparatiekitje voor de voorshocks geleverd, vanmidag repareren en dan kan ik weer rijden.

Mooi Ruud dat je weer kan rijden, binnenkort maar eens afspreken dan!

Ik heb de Baja weer gerepareerd maar ik denk dat de koppeling versleten is. Ik ga zeterdag naar Maico van RC Tuning Raalte om hem even te laten kijken, mijn kennis van brandstof auto's is nog te gering om hier zelf uit te komen, hoop wat te leren van Maico.

Als ie weer Up and Running is gaan we BASHEN!!!!

SLASH UPDATE

HOUSTEN WE HAVE LIFT OF! :D

het is gelukt de slash is gemaakt! ik hoefde alleen maar bijna de hele diff te vervangen maar het is nou goed! :lol:

Zet hem in een kluis, kom er niet aan tot mijn Baja gerepareerd is!!!!!!!

Gaan we binnenkort weer rijden Ruben?

ja graag! wanneer wil je? LOL

maar dan wel op een plekje met wat minder zacht zand want ik had het overal in die auto's zitten zelfs op plekken waar ik niet eens wist van dat ik ze had!

Ik wil ook het liefst wat hardere ondergrond zoals gras idd. Dat veldje wat jij gespot hebt, is dat wat voor de Baja?

IK KAN WEER GASSEN!!!!!

De koppeling was idd geheel weggesleten, metaal op metaal dus.
Middagje goed besteed zeg ik en weer eea geleerd!

Morgen is het familiedag, kan dus niet. Vanavond even testgereden, wat een power zeg, rijd als een tiet. Alleen helaas voorste draagarm kapot, kon een pvc buis niet meer ontwijken:(.

Laurens en Ernst waren toevallig daar vanavond ook aan het rijden. Houden het forum voortaan wat beter in de gaten zodat we weer eens een meet met meer mensen hebben, hun E-Revo rijdt nu op 3s en is nog steeds niet te houden. Reden vorige keer nog met 4s.

Hier flmpje van de rit, let op de radslag.....en twee keer op twee wielen:cool::p:), de bouwgrond was bereden door shovels en dergelijke dus kwam soms even niet goed uit.

Laatst bewerkt door een moderator:
Morgen is het familiedag, kan dus niet. Vanavond even testgereden, wat een power zeg, rijd als een tiet. Alleen helaas voorste draagarm kapot, kon een pvc buis niet meer ontwijken:(.

Laurens en Ernst waren toevallig daar vanavond ook aan het rijden. Houden het forum voortaan wat beter in de gaten zodat we weer eens een meet met meer mensen hebben, hun E-Revo rijdt nu op 3s en is nog steeds niet te houden. Reden vorige keer nog met 4s.

Hier flmpje van de rit, let op de radslag.....en twee keer op twee wielen:cool::p:), de bouwgrond was bereden door shovels en dergelijke dus kwam soms even niet goed uit.

-NB82diCN3c[/media] - baja Erik

[/media]

Hoe krijg ik nou weer een youtube video imbedded hierzo. [joetuub]http://www-----[/joetuub] toch?

alleen wat achter de = staat daar neerzetten [joetube]=9427976[/joetube]

snappie?

ik moet verdorie rijbewijs halen! :mad: mag nog niet van instructeur :sniper:

gaaf filmpje btw! en fijn dat er dan wat meer actieve leden hier komen!

Laatst bewerkt door een moderator:
alleen wat achter de = staat daar neerzetten [joetube]=9427976[/joetube]

snappie?

ik moet verdorie rijbewijs halen! :mad: mag nog niet van instructeur :sniper:

gaaf filmpje btw! en fijn dat er dan wat meer actieve leden hier komen!

Gelukt, filmpje staat in post. Thanx Ruben.

Ik kan al jaren rijden, moet ik je examen afnemen? 100% slagingskans hoor:lol:

Laatst bewerkt:
ja vorige keer reden we op 2x 2s en nu waren we met 2x 3s aan het rijden maar 3s is wel lijp man moet je echt de ruimte hebben :)

goede morgen,

ja mooi om te zien man die baja :D

de erevo loopt ookt weer als een zonnetje :)

Ha, eindelijk weer een post van jullie;) Ja die Revo ging geweldig, al was het wel meer driften op dat gladde en zanderige asfalt, maar power heeft ie genoeg iig.

Heb vanmorgen de draagarm vervangen maar heb nu twee Eclips nodig om de as te borgen aan beide kanten, kan dus niet nog effe rijden vanmiddag.

Wie kan er zondag 3 oktober mee rijden?

Update, aangemelde rijders;
Eric aka Manta
Laurens en Ernst aka Scaggy

Laatst bewerkt:
Back