Rijders (offroad) omgeving Zwolle

hmmm... :rolleyes:

publiek is wel toegestaan
er is geen link, en de tijd is van 12 tot 15 want dan gaan we barbecueën (ivm 25 jarig bestaan) :new-bday:

Als julie zondag gaan rijden wil ik ook wel even langskomen, wil wel graag even de locatie weten omdat ik het in al deze posts een beetje de weg ben kwijtgeraakt.
Zaterdag is ook goed btw ;-)

Als julie zondag gaan rijden wil ik ook wel even langskomen, wil wel graag even de locatie weten omdat ik het in al deze posts een beetje de weg ben kwijtgeraakt.
Zaterdag is ook goed btw ;-)

Ik ga zaterdagmiddag rijden in Beerze, dat ligt nabij Ommen. Daar rijden ze vaker van Bigscale Ommen. Eerste keer dat ik er ga rijden, ben benieuwd.
Als je zin hebt......

Zondag zijn we nog niet over uit waar, weinig goede plekken rondom Zwolle.

Ik ga zaterdagmiddag rijden in Beerze, dat ligt nabij Ommen. Daar rijden ze vaker van Bigscale Ommen. Eerste keer dat ik er ga rijden, ben benieuwd.
Als je zin hebt......

veel plezier ;)

vorige week waren we in Arnhem en toen waren er ook hel wat big scale aan het rijden, zag er indrukwekkend uit! (en zo naast de weg zo zagen we ze ook...)

en ik heb vanmiddag een 2,4 ghz zender voor mijn mini slash besteld en nog wat dingetjes, krijg ik hopelijk van de week binnen ;)

Of the record dit gaat me tom tom niet snappen.
Hou de beerzerweg wel aan.

Maar jouw tommy kan wel naar gps coordinaten rijden toch;)

ga op je pc naar Googlemaps en zoek op Beerze en dan met de rechter muisknop op "wat is hier?". Dan komt er een groene marker met coordinaten, voer die in Tommy in en voila.....:pc:

ey ik denk ook dat wij even naar beerze gaan
ik heb trouwens de tik uit me e revo was me achter diff :P
hoe laat is het ongeveer?

Ik heb even gevraagd op het Bigscale Ommen forum of het ok is dat er ook niet bigscale rijders komen, is wel zo netjes. Nu komen er al drie met mij erbij bij hun meet rijden. Ik post de reactie hier nog wel even.

Heb al even twee locaties aan de Beerzerweg gevonden waar we kunnen rijden. Ik heb die locaties genoteerd, hebben we iig een uitvalplek.

Geen probleem,,,, iedereen is welkom in Beerze.

MB-pro-2008animatie.gif

Hier even een paar foto's uit Beerze,,,,

Johannes22.jpg

Johannes1.jpg

Johannes7.jpg

Johannes26.jpg

RWMonster1.jpg

RWMonster25.jpg

RWMonster35.jpg

RWMonster43.jpg

Beerze213.jpg

Beerze230.jpg