Rijders (offroad) omgeving Zwolle

We zijn welkom, hoe meer hoe beter!

Komen jullie weer met zijn tweeen?

ZimoH kom je ook dan?

Ik ben er iets voor 13:30 denk ik.

jullie zijn ook wel met de 1/8 en 1/10 welkom ik beerze hoor.

hoe meer rijders hoe meer plezier.

Johannes

Thanx Johannes, al een tijdje niets van je gehoord hier, tis in Beerze zeker leuker;), we zullen er zijn vanmiddag, het weer ziet er goed uit. nog geen 20% kans op regen met een bleek zonnetje:cool:

Thanx Johannes, al een tijdje niets van je gehoord hier, tis in Beerze zeker leuker;), we zullen er zijn vanmiddag, het weer ziet er goed uit. nog geen 20% kans op regen met een bleek zonnetje:cool:

ik heb mijn storm racer en mijn Rs4 evo 3 op mp staan dus ik was eigenlijk alleen bezig met bigscale en jullie reden daar in zwolle met 1/8 en 1/10.

Nog even de routebeschrijving en de link van Bigscale forum Ommen voor de volledigheid

Voor mensen die een navigatiesysteem gebruiken om het te vinden.
Beerzerweg 8, dan kom je heel dicht in de buurt.

Het is vrij makelijk om te vinden.
Vanuit Ommen via de vechtbrug hou richting Hellendoorn/Lemele aan.
Direct over de vechtbrug ga je linksaf de zeesserweg in.
Deze slingerweg gaat dan vanzelf over naar de Beerzerweg.
De Beerzerweg loopt langs de spoorlijn richting Beerze.
Wanneer de weg van de spoorlijn afbuigt moet je even opletten.
Want in één van de volgende bochten zit de bashplek aan je rechterhand.
Je rijdt er vlug voorbij als je niet oplet.

• Toon onderwerp - A.S. Zaterdag bash in Beerze! - YourBB.nl Jouw Gratis Forum

Zal er ook rond 13.30 zijn want ga nu eerst even naar Groningen om een nieuw motortje te halen voor me zoontje zijn bandit, blies dat ding vanochtend op :(.

Maar tot vanmiddag :p.

Laatst bewerkt:
Ik heb me wel vermaakt tussen dat big scale geweld.
Weer zat mee dus dat scheelde ook wel en de locatie was ok ;-)

Het was gezellig idd tevens leuk om weer eens wat nieuwe mensen te spreken en gedachten te delen. De locatie is voor bigscales perfect! Die kunnen de power prima kwijt zeg maar.

Het weer was prima op een enkel buitje na dan;)

en hoe was het????

gaan we morgen ook nog rijden???? hebben we het volgens mij wel over gehad???

Het was geweldig, eindelijk eens gereden met de Baja, wat een geweld zeg......pffff wel een verschil met de E-Revo en niet alleen het geluid:D

Laurens en ernst waren er ook met hun e-revo en die hoor je dus helemaal niet meer met dat brandstof en nitro geweld hoor.

Ik ga morgen alleen hier in de wijk even rijden, heb vanavond de ontvangers gewisseld en ga morgen even proefrijden en de kanalen afstellen. Word helaas dus niet rijden Ruben, volgende keer beter!
En de volgende keer gaat komen, heb het weer helemaal te pakken:cool:

Overigens erg leuk om te zien dat je samen met je zoontje rijd. Volgens mij vind ie het erg leuk, hij praat er graag over iig.
Mijn zoontje is pas 4 jaar en rijd met een Nikko auto die erg langzaam is, wellicht als ie ouder is krijgt ie een nitro, kan ie ook meedoen met herrie maken.

Volgens mij vind ie het erg leuk, hij praat er graag over iig.
Hij denkt idd dat hij bakken met zakgeld gaat krijgen want in de auto op de terugweg bleef hij praten over die "grote" auto's.
Maar was zo wijs om op te merken dat hij eerst een nitro wil en dan de groters ;-)
Was trouwens wel jammer dat die witte baja niet even ging knallen.

Hij vond het zeer leuk ook om met andere mensen gewoon te racen, met je vader steeds mee word ook zo saai hehehehe:rolleyes:

De auto is ook weer zand vrij trouwens was even goed poetsen.

Laatst bewerkt:
ja was gezellig in ommen. vandaag nog speedruns gedaan met een andere vertanding
de erevo liep op de speedgun 88km op 3s :D maar hadden net te weinig ruimte om iets langer vol gas te kunnen :)

!

ik kan a.s. zondag (3 okt) ook komen (mits ik vervoer heb)
gaat dat nog door?????:confused:

en je kan de eerste post updaten want mijn 2,4 gHz zender is vandaag binnen gekomen. (voor de 1/16 slash):lol:

( YAY 900 posts!)

!

ik kan a.s. zondag (3 okt) ook komen (mits ik vervoer heb)
gaat dat nog door?????:confused:

en je kan de eerste post updaten want mijn 2,4 gHz zender is vandaag binnen gekomen. (voor de 1/16 slash):lol:

( YAY 900 posts!)

Dat betekend tot nu toe;

Ik zei de gek,
Laurens en Ernst,
Ruben

Ik haal je wel op Ruben?

Eerste post ge-update met zendertje Ruben......;)

Back