Rijders (offroad) omgeving Zwolle

denk dat ik iedere dag wel even ga rijden als het weer het toe laat..
ja ik heb ook een lipo bag is toch wel makkelijk ook met opladen als je er niet bij bent doe je de lipo gewoon in de bag als er dan iets zou gebeuren fikt de boel thuis tenminste niet helemaal af

Zo de Baja is weer operationeel. Nieuwe servo en servo-adapter geplaatst. Vandaag de spoorverbreders en chroom metalen achtersteunen (soort van bumper) gemonteerd ipv de stock kunststof.

Van het weekend kan ik niet rijden maar het weekend daarop wel al moet ik op de 30ste wel rijden in de manege in Heino bij de Bigscale meeting van MMR:yes::robot::cool::!:

bij mij is nog verder helemaal niks stuk! (wat mij verbaast)

want ik knal soms met volle snelheid tegen dingen op (niet tegen iemands been maar goed ;))

moeten we maar weer eens in november afspreken?

een zaterdag of een zondag?:confused: :yes:

Zekers Ruben, komt goed, in november heb ik meer tijd (hoop ik).

en euh hoest me je been, moet die afgezet worden of heb je alleen een blauwe plek?

Ik zal er ook zijn, dag spreken we nog wel af.

Ik ga overigens de Baja 5b verkopen:cool: en ga overstappen naar een FG Monsterbeetle pro NIEUW!.......:D

Iemand interesse?

Heb dus de Traxxas E-Revo en de HPI Baja te koop.

waarom dat dan?
ik dacht dat je die baja hartstikke gaaf vond???

het weekend van 20/21 november dus..
zullen we het op de zaterdag 20 november houden?
dan weer de grote vraag WAAR????
zullen we weer in kampen op dat industrie terrein of weer in stadshagen?

Yup de Baja is gaaf maar de Monster is GAAVERRRRRRRR;)

Heb jammer genoeg niet voldoende financien om ze alledrie te houden, er moet wat weg. Maar misschien houd ik er een MERV aan over met de ruil van de E-Revo.

Zaterdag is prima wat mij betreft, ik zal 's morgens rondrijden in Stadshagen om een mooi plekkie te spotten. Als het weer wat tegenzit hebben we nog een uitval naar zondag, goed idee?

goed idee.

ik zit zelf ook al weer naar een nieuwe auto te kijken... :oops:
maar ik heb nog geen idee wat... wat ik wel weet is dat het een grote elektro truck word!
maar dat zijn plannen voor volgend jaar..

Back