Rijders (offroad) omgeving Zwolle

En ook vanuit hier allen de beste wensen voor 2011 en hopen dat we lekker vaak kunnen knallen met onze wagens :2gunfire:

Nee die is niet klaar, is een winterprojekt maar heb er al HEEL veel aan geupgrade.

IK zal eens wat dingen posten binnenkort!

welke zouden jullie nemen?

de nieuwe traxxas stampede 4x4 vxl?

of de hpi bullet mt flux?
ik neig een beetje naar de bullet, want die vind ik er wat professioneler uit zien, maar wat is jullie mening?

De bullet heeft een wat kleine en lichte regelaar voor zijn formaat.
Verder schijnt het een goede auto te zijn.
De stampede heeft een goede VXL set die zich al vaak heeft bewezen.
Maar doordat ie zo hoog is valt hij wel wat sneller om...

Persoonlijk Ruben zou ik voor de HPI gaan. Vind het mooier zowiezo maar ligt ook lager, dus beter wegligging. Al is dat natuurlijk met enkele aanpassingen altijd beter te krijgen, denk aan verlaging van chassis en spoorverbreding en banden met ander en lager profiel.

Maar iig een monsterttruck erbij!

Kan mijn MonsterBeetle toch nog samen spelen;)

ik denk dat ik ook voor de hpi ga, en lager hoeft hij van mij niet ik vind die hoge dingen wel mooi ;)
en wat betreft de look vind ik de bullet er stukken beter uitzien dan de stampede!

en wat motor/regelaar betreft die kan je vervangen! heb ik ook iets om te upgraden ;)

Bedoelde ook meer het verlagen van de Stampede;)

Mijn FG MOnsterBeetle is ook verlaagd en diverse aanpassingen om het weggedrag te verbeteren. Out of de box is het een "stuiterbak" en ik denk dat dat al een stuk minder is, al heb ik nog niet gereden ermee;)

Mijn zegen heb je Ruben, ik zeg doen!

Hij is mooi Ruben :alien:

mg5089et.jpg

Heeej mensen

zitten jullie allemaal in winterslaap of zo:confused:

En Ruben, wat is de status van je nieuwe wagen? Heb je de HPI al gekocht of wacht je tot de slash 1/16 verkocht is?

we hebben er een nieuwe rijder bij (pinkie) van het forum woont een minuutje bij mij vandaan, en daar heb ik zaterdag mee gereden!
:mad: toen tegen een baksteen opgeknalt met mijn merv en heeft nu geen linker voor wiel meer......

ik ga geen hpi meer kopen maar een traxxas slash vxl, want pinkie heeft er ook zo een en ik ben zaterdag daar verliefd op geworden! :eek:

Back