Rijders (offroad) omgeving Zwolle

full
.....

Laatst bewerkt door een moderator:
@ manta

een hoge mAh is wel mooi maar die kleine accu's hebben niet zo'n hele hoge mAh ik denk dat pinkie toch wel een hele goeie heeft.
die van mij zijn ook maar iets van 1400 ofzo

ik moet alleen mijn contacten beter solderen en ik heb een verloopje gesoldeerd van dean stekker naar traxxas stekker,want ik wil ook normale Nimh accu's er in kunnen doen.
Ik ga op vakantie niet zitten hannesen met lipo's,ik wil gewoon mijn accu op het camping tafeltje leggen en opladen,lekker onbezorgd.

in een woord BRUUUUUUUT!!!!!

Gaaf bedacht man, ik heb wel eens een politie auto gezien maar deze slaat echt alles.

mijn complimenten.

Ik heb na verschillende telefoontjes mijn handleiding van mijn slash geraadpleegd en zoals het er uit ziet,moet mijn zender met de ontvanger kunnen koppelen,maar we zullen morgen zien,hij is nu verstuurd,dus waarschijnlijk heb ik hem morgen binnen.

Ik had in de Baja een Traxxas ontvanger en een HPI zender, werkte ook prima hoor.

Ik denk dat het goed gaat komen Pinkie ;)

Dus er is zeker nog hoop.

Hopen dat de ontvanger morgen binnenkomt,dan kan ik hem storings vrij maken.
Ik woon namelijk naast een soort verzorgings flat,met allemaal apparatuur zoals zuster oproep installatie en nog meer van dat ongein en als ik 2 a 3m van me af rij,dan gaat hij al kierewiet doen,zodoende gooi ik alles wat ik heb op de 2,4 Ghz.

Groeten Arnold

2.4 gHz is zowiezo aan te raden pinkie, meer bereik, storingsvrij en makkelijk in gebruik met andere ontvangers. Je hebt geen problemen met kristallen meer en zo.....

Daar ben ik achtergekomen met mijn Tamiya op 27 Mhz.
Ik reed daarmee op de nationale modelbouw manifestatie in soesterberg,en hij ging in ene rechts af,vol tegen een hek aan terwijl ik naar links stuurde,en terwijl hij op zijn rug lag,ging hij vooruit en dan weer achteruit ,en stuurde hij naar links en rechts,en ik deed niks.
Maar wat bleek,de portofoons van de bewaking stoorde op mijn auto,toen 2,4Ghz er in en ik kon de rest van de dag storings vrij rijden.

De Tamiya Rising storm krijgt zaterdag een nieuwe eigenaar,het zoontje van m'n kameraad mag hem van me hebben,al denk ik eerder dat papa er zelf meer mee zal spelen.
Ik doe er verder niks meer mee (is te traag)

Is goed,

ik ga nu voor vandaag stoppen ,ff eten koken voordat mijn vrouw thuis komt.

Heren ik spreek jullie morgen weer.

Laterssss en eet smakelijk

goeiemorgen! :morning:

weer een nieuwe morgen school.... :onweer:
en het geweldige is: wij hebben flexweek dus we kunnen geen toetsen practica etc doen....
vervelen dus....

goeie morgen,

waarom vraag je niet of je die flexweek thuis mag uit zitten,
want ik waarschijnlijk komt er een heel belangrijk pakje vandaag voor me,zeg je dan tegen de leraar.

zo nu eerst een bakkie

Back