Rijders (offroad) omgeving Zwolle

zo ver ik weet rijden er soms nog al wat mensen,zowel electro als nitro als bigscale.
Wat rijdt je vader dan? Ik heb begrepen dat jij een Slash rijd,goeie keus,ruben en ik jagen ook lekker met de Slash,Manta en ik rijden ook bigscale.

SLASH FTW!!!!!!!

full

Laatst bewerkt door een moderator:
zo ver ik weet rijden er soms nog al wat mensen,zowel electro als nitro als bigscale.
Wat rijdt je vader dan? Ik heb begrepen dat jij een Slash rijd,goeie keus,ruben en ik jagen ook lekker met de Slash,Manta en ik rijden ook bigscale.

mijn vader en ik rijden allebei Slash:D

Kijk Toppie,ik ga mijn Slash volgende maand verder upgraden met rpm en proline,hij wordt bij wijze van spreken omgedoopt tot vliegtuig.

Er komen proline wielen met banden onder,er komt een proline kap er op,en ik ga alles vervangen wat er maar van rpm te krijgen is.

Ik rij nu op 3s,en dat vliegt,maar er zullen dan ook eerder dingen kapot gaan,en daarom kies ik dan voor rpm,en ook omdat ik mijn auto graag hoog laat vliegen.

te flexibel? je bedoelt dat ze zo los raken? :confused:

ik snap hem niet helemaal :confused:

als je zo "vliegt" heb je toch redelijke flexibele onderdelen nodig?

nee, dat het asje tussen de casterblock en de hub carrier dan kan verbuigen omdat de rpm flexibeler is dan alu, ik heb zelf ook nog de stockers hoor. en omdat je A-arms al van rpm zijn heb je al meer dan genoeg flex

same for me,wil wel kan niet.

ik ben zaterdag jarig,dus vandaar.

de slash op een 3s lipo laten rijden is echt machtig,wheelies doet hij iedere keer wanneer je volgas optrekt,en een snelheid,abnormaal gewoon.

eerst maar ff een wheelie bar bestellen.
en wat rpm betreft,ik heb nu nog alleen de armen,maar alles van bumper tot batterij houder worden vervangen.
dan komen er proline banden onder en een proline 14rs body shell.

Laatst bewerkt:
Nog steeds niet?????
Waar heb je dat dan besteld,bij rc racing?

Ik had mijn spullen nog redelijk snel binnen,ondanks dat ze ergens anders waren bezorgd.

Ik moet alleen ff kijken hoe ik het ga doen,want mijn luchtfilter komt tegen mijn uitlaat aan en dan zit er nog geen eens foam om heen,dus ff kijken hoe ik dat kan oplossen.

Ik ben wel benieuwd hoe jou uitlaat gaat klinken,ik denk wel machtig mooi.

De Samba uitlaat bij RN-Tuning, ruim twee weken geleden! Rinus reageerd ook niet meer op mail, ik ben daar wel een beetje pissed over en ga vandaag maar eens bellen.

De XL bodemplaat is besteld bij Alutec in Duitsland, is vorige week dinsdag op de post gegaan, het is nu 9 dagen later en deze zijn (totaal 4 stuks) nog niet binnen.

Geduld is een schone zaak zeggen ze........:2gunfire:

Back