Rijders (offroad) omgeving Zwolle

Gefeliciteerd Pinkie en Ruben!
Was ik mijn MERV maar zo snel kwijt.
Ik vraag 275 euro incl lader...
Is dat te veel?

Groetjes,

Ruud

PS : ruben : wel even je handtekening wijzigen nou hé:)

Gefeliciteerd Pinkie en Ruben!
Was ik mijn MERV maar zo snel kwijt.
Ik vraag 275 euro incl lader...
Is dat te veel?

Groetjes,

Ruud

PS : ruben : wel even je handtekening wijzigen nou hé:)

heej bedankt voor de reminder!

ik ben de mijne nu kwijt voor 250 en jij hebt de mmp ofzo erbij?
das dus niet te duur vind ik.

ff een update van mijn kant,

Aller eerst,iedereen bedankt voor de felicitaties.

nu de update,
Luchfilter zit er nu ook op ,alleen ik kan er geen foam omheen doen en de filter hoesheb ik iets moeten opknopen anders zou die ook tegen de uitlaat komen.
ik moet hem van de week nog ff goed afstellen,aangezien hij nu in de hoge toeren,te weinig brandstof krijgt.

De slash had ik veel eerder op 3s moeten laten rijden,dat bevalt me zo goed.
als het goed is krijg ik vandaag mijn wheelie bar binnen,maar vliegen dat hijdoet op 3s.
oke,er zullen onderdelen veel sneller verslijten,maar die zouden anders ook een keer verslijten,dus dan worden ze maar iets eerder vervangen.

rijden

zijn er nog mensen die gaan rijden van de week wij gaan denk ik elke dag wel als je zin heb om mee te gaan hoor ik het wel.

Zou donders graag willen Scaggy maar de uitlaat is nog steeds niet binnen:(

Als je vanavond gaat rijden wil ik misschien wel even langskomen, effe bijpraten zeg maar en weer eens wat jullie met dat monster hebben uitgevoerd :D

@Ruben,ik heb een 17 bij 90 tanwiel verhouding er op zitten.hij gaat echt als de brandweer zo hard.

wheelie bar nog niet binnen,zo maar weer bellen.

Ik hoop dat ik zaterdag nog een beetje goed kan rijden in de Ahoy,want ik heb vandaag op het werk mijn wijsvinger flink open gehaald,1 hechting en een dikke vinger van het verband.

De bodemplaat heb ik morgen in mijn handen eindelijk :banana:

De Samba uitlaat gaat hopelijk donderdag op de post, fingers crossed;)

@Ruben,ik heb een 17 bij 90 tanwiel verhouding er op zitten.hij gaat echt als de brandweer zo hard.

wheelie bar nog niet binnen,zo maar weer bellen.

Ik hoop dat ik zaterdag nog een beetje goed kan rijden in de Ahoy,want ik heb vandaag op het werk mijn wijsvinger flink open gehaald,1 hechting en een dikke vinger van het verband.

Ik stel voor Pinkie2

he,i'm the one and only,onvervalste pinkie!

in mijn wijsvinger heb ik gelukkig geen pezen kapot,dus die blijft normaal,mijn pink is krom.

So, I'm the pinkfather,capiche!

rijden

we zijn net terug, zijn wezen crossen in stadshagen bij die plas was wel leuk alles lekker droog op het moment.
voordiff hadden we vervangen en hij loopt weer goed :D

Back