Rijders (offroad) omgeving Zwolle

een as hoes voor de Baja??
zo ja. als ik kom dan neem ik er wel eentje voor je mee. ik heb er nog wel een paar over.:D

Als je wil heel graag...het gaat idd om de baja. Iedere keer als hij er af schiet loopt de "borgpen" uit de as. Heb gelijk wat blauwe Loctite mee genomen voor morgen omdat mijn rechter achterwiel los loopt. Maakt niet uit hoe vast ik 'm draai. Wil je me trouwens via PB even laten weten wat je voor die hoes wil hebben? Thnx en tot morgen:d.

Om de locatie te vinden moet je bij afslag Kampen van de N50 af richting Kampen rijden. Dan sla je bij de stoplichten linksaf richting de Mac Donald's (Zambonistraat).
De rondonde neem je driekwart zodat je weer parallel aan de N50 komt te rijden (Van Doorneweg), deze weg maakt een heleboel bochten, gewoon blijven volgen, steek de rontonde over en blijf de weg vervolgen (Constructieweg), deze weg gaat over in de Haatlanhaven. Op een gegeven moment krijg je een t-kruising, sla links af en volg de Genuakade. Aan de linkerkant is het na ongeveer 300 meter of zo.

Nogmaals:D dan

het word zeker druk als het zo door gaat.
is daar wel genoeg ruimte waar we gaan rijden voor een stuk of 5 bigscales.:D

en ik zie ook net dat je de begin post ook mag update bij mijn naam, ik heb alleen nog maar mijn baja Beetle.

En nou maar hopen dat Ruben we zeker weet dat die stek nog goed berijdbaar is :yes:;)

Neem aan dat ie nog langs is geweest recent?

Ruben?

Back