Rijders (offroad) omgeving Zwolle

Welke straat ligt het dichtst in de buurt van de locatie (voor de routeplanner ;-) )

Heej Douwe, heb jouw gegevens ook even in de beginpost gezet, wil je die even controleren op juistheid?

Merk, type, aandrijving (elektro, nitrro of brandstof), frequentie en schaal.

ach he hebben monsters en baja's die komen bijna overal doorheen :mrgreen:

Dat is zeker waar, vorig jaar was het mooi geel zand en redelijk vlak, heb van Ruben alleen niets gehoord over de staat op dit moment, hoop dat ie dat gecheckes heeft, zou beetje lullig zijn als alles dichtgegroeid is. En zeker nu we dan daar met 8 man staan ;)

Dussssss Ruben?

Vond het geslaagd vanmiddag en gezellig:). Alleen jammer dat ik weinig heb kunnen rijden. Bij de laatste rit vloog het wiel er weer af, en bleek de meenemer dusdanig heet te zijn dat je hem zeker niet langer dan 2sec kon vast houden. Volgende week de verbreders bestellen.

Goed idee Dennis, hopen dat dat wiel dan blijft zitten, zag er wel grapppig uit hoor als je wiel er steeds afloopt ;)
Op het filmpje zie je de blauwe loctite zitten :D.

Maar was erg geslaagd vanmiddag!

Jammer dat Pinkie, RonW, Dennis en Johannes de nodige problemen hadden :(

Zelfs mijn Beetle stopte er mee aan het eind, sloeg steeds af na starten,,,,,,,,,rara wat zou dat kenne zijn,,,,,,,,,BRANDSTOF OP:rolleyes:

Maar ben errug tevreden met de setup zo, rijdt fijn en klinkt goed dankzij de Samba. De servosaver van Elcon is geweldig en de stuurservo is weer gerepareerd en houd zich goed.

De filmpjes (3x) zijn aan het uploaden naar Vimeo, als het klaar is ga ik ze uploaden hier.

Mannuh Bedankt, twas gezellie!!!

Laatst bewerkt:
Filmpje van Ruben zen Slash en de locktite op Dennis zijn wielmeenemer vanaf 01:00 ;)

Jumping Beetle

En ook Dennis zijn Rovan was erbij, samen met mijn Beetle, check de salto :yes: met redding op 01:02

En nog wat heen en weer gerace van de MB

Laatst bewerkt door een moderator:
we zouden ook eens een keer hier een meeting kunnen houden:
52.723600, 6.200491 - Google Maps

Zou misschien wel kunnen voor de bigscales, maar alvorens ik ergens op een lap grond/zand ga rijden inspecteer ik het terrein eerst zorgvuldig op bijv. grof puin, denk daar bij aan stukken beton, verdwaalde klinkers etc. Ga een keer mee rijden met ons in kampen...ben daar vanmiddag voor het eerst wezen rijden (voor zo lang het kon:p) en dat is een hele mooie locatie. Daar buiten was het zowiezo leuk om de personen achter de "nicknames" te ontmoeten. Heb een gezellige middag gehad met ook vooral hele goeie tips.

Voor de mannen van vanmiddag...THNX!!

daar heeft idd wel en huis gestaan, maar kwam er vandaag voorbij en ze waren er met quads bezig, schat in een stuk of 6

Quads kun je niet vergelijken met een bigscale rolf. Een quad ligt een stuk hoger op z'n poten en heeft vrijwel nergens last van. Een paar pagina's terug zij ik zelf ook dat er in Zwartsluis op het industrie een bouwterrein is waar iedereen zonder zorgen kan rijden. De reden voor een inspectie is heel makkelijk; mocht ik ergens de jongens uit nodigen, wil ik niet dat één van hun toch ergens tegen aan rijd waar door de wagen/motor een klap krijgt en alles uit fatsoen/kapot is of gaat. Daar zou ik mezelf schuldig bij voelen, omdat je wil dat iedereen een leuke dag heeft. Ik wil anders samen met jou van de week daar wel is kijken. Werk toch bij DPD:p

Back