Rijders (offroad) omgeving Zwolle

Sorry rolf, dat was een heel kort ritje. Zal zo me pennen ff aanpassen.

@eric; zou jij mijn baja morgen is in de gaten willen houden qua snelheid/toerental verhouding? Ik heb zelf namelijk het idee dat ie meer toeren dan snelheid maakt. Geeft een soort van onprettig gevoel.

Het t-shirt heeft z'n werk wel gedaan. Na schatting heeft het shirt zo'n 30% van het stof buiten gehouden, wat duidelijk aan het filter te zien is.

ik zat vanmiddag zo:

full

toch ook wel heel grappig!

Laatst bewerkt door een moderator:

@eric; zou jij mijn baja morgen is in de gaten willen houden qua snelheid/toerental verhouding? Ik heb zelf namelijk het idee dat ie meer toeren dan snelheid maakt. Geeft een soort van onprettig gevoel.

Het t-shirt heeft z'n werk wel gedaan. Na schatting heeft het shirt zo'n 30% van het stof buiten gehouden, wat duidelijk aan het filter te zien is.

We zullen morgen wel zien, waarom kort ritje trouwens?

haha, jij was nog geen 5 min weg en toen gebeurde het!!!
linker voorwiel zakte in, ik pak de slash op, schroef die de schock aan schocktower houdt was weg :( heb hem nu tijdelijk gemaakt met wat boutjes, moeren en ringetjes van de gamma

Vishengel ook mee genomen? Wel een hele leuke foto. Vorige week vloog me rechter wiel er af, en vandaag tot 2x toe de linker. Nu was het geen dolgedraaide meenemer, maar de meenemer zelf die er af vloog. Heb nu dusdanig veel loctite er op gesmeerd dat ze er na mijn idee niet meer af kunnen. Anders ff kijken of er een andere oplossingvoor is mocht het morgen weer gebeuren.

Volgens mij zit er een pen dwars door de meenemer en as maar ook een boutje in het midden van de meenemer.

Morgen maar eens bekijken Dennis.

snc02553.jpg

O nee, alleen de pen er doorheen, maar hoe is die losgekomen dan Dennis?
Het wiel gaat toch over de borgpen heen, dus kan hij nooit losdraaien?

Manta; je weet dat hij nu met verbreeders rijd he.
dus dan kan die er erg makkelijk uit komen,

gewoon een rondje of 2 ductape er overheen gooien, had ik zelf ook last van toen ik met verbreders ging rijden,
nu heb ik er ductape overheen en ze komen er nooit meer uit.

Had het boutje vast gezet met loctite, maar op 1 of andere manier is ie toch los gekomen. Heb die nu meer dan genoeg loctite op gesmeerd, maar zal er voor de zekerheid nog wat om heen doen. We zullen zien morgen

Heb meteen een beetje loctite op de boutjes gesmeerd zodat de borgpennen goed op hun plek blijven, en ook voor alle zekerheid simpelweg een stukje tape er om heen gedaan. Mocht het toch nog is gebeuren dat hij er af vliegt (verwacht het niet) dan kan de borgpen iig er niet uit komen.

wat schreef je hier nou?

Back