Mijn E-Revo liep brushed op 2s en ging als een speer, geen enkele noodzaak voor brushless eigenlijk.
Maar ga je meteen voor 3s en offroad met mul zand brand je de geborstelde motoren er zo uit, been there done that

Maar dus geborsteld ook een zeer krachtige auto, ook op 2s al.
Ik zou iig de Slayden Steering Mod uitvoeren voor meer stuuruitslag. Andere velgen met meer offset om spoorbreedte te verhogen, stabilisatorstang plaatsen voor en achter.
Hoe meer power je wilt in je wagen hoe meer aanpassingen je moet doen, stalen aandrijfassen, beter cups, andere vering etc. etc. Volg het E-Revo draadje en je weet wat ik bedoel.
Ik heb alleen de bovenste zaken aangepast aangezien ik brushed reed en verdere hopups niet nodig had.
Nogmaals, deze auto gaat je echt geweldig bevallen, en om eerlijk te zijn en zonder tegen benen te trappen een klasse of wat boven de Slash! Niet te vergelijken, echt niet.
Ik mis mijn E-Revo nog elke keer dat ik ga rijden, als er weer eens budget is komt er weer 1. Ben niet geinteresserd in een andere electro, alleen de E-Revo schaf ik dan aan, klassebak.
Ruben heeft deze wagen menigmaal zien rijden, he Ruben
Mijn E-Revo;