Rijders (offroad) omgeving Zwolle

ow, dan reed je maar op het halve voltage van wat de motoren aan kunnen
@pinkie, je kan toch wel meer krijgen voor een carson? voor dat geld kun je een nieuwe reely kopen, volgens mij is een carson van iets betere kwalie. maar kweet natuurlijk niet hoe oud hij is. hoe ga je de revo noemen?
pinkie-2 of pinkje? :p

ik heb nu een bod van 300 gekregen,en aar krijg ik nog een mail over en ik zal ff inside foto's mailen naar die persoon.

we moeten eens een meeting houden dat we met wat meer slashes zijn
edit: weer zo'n nutteloze post die zo ineens bij me op kwam ;)

Laatst bewerkt:
@ Ruben

Nitro,stinkt ,is duur,is alleen maar afstellen, en veel gevoeliger.
nee voor mij alleen electro of bigscale,en aangezien bigscale niet echt mogenlijk is,dan maar electro.

Voor mij nooit Nitro, kattegejank en afstelling is ruk, bij elke weersverandering kun je het spul aanpassen.

Bigscale is trekken en starten,,,,,,,,,,,,,,,meestal ;)

tis misschien een lawaai, maar ik denk dat bigscale niet zachter of zelfs harder is... :yes:

en over die afstelling dat moet je leuk vinden is ook weer een hobby op zich denk ik ;)

Ik vind Nitro een hoog en schel geluid hebben en daar kan ik persoonlijk niet tegen, 't zijn net vrouwen,,,,;)

Mits een goed uitlaat is Bigscale minder vervelend, behalve de ss pijp van HPI, brrrrr daar krijg ik nog steeds de kriebels van (sorry Dennis), heb deze zelf ook gehad op de 5b, als die eenmaal op snelheid is valt het nog mee maar bij elke keer optrekken komt dat geknetter. Ben met mijn Samba daarom erg content, die is relatief dof.

hmm ja kan :yes:

btw je kan mijn hpi cyber 10b uit startpost verwijderen :eek:

vorige week al verkocht.... toch raar heeft 2 maand in nov en dec te koop gestaan en nu een week en hij is weg.... :rolleyes:

btw je kan mijn hpi cyber 10b uit startpost verwijderen :eek:

vorige week al verkocht.... toch raar heeft 2 maand in nov en dec te koop gestaan en nu een week en hij is weg.... :rolleyes:

Is verwijderd, is ook wel logisch Ruben, in de wintertijd koopt men weinig, mijn E-Revo duurde ook zeer lang. De lente is begonnen en iedereen gaat weer rijden, word dus ook meer gekocht en verkocht nu.

Back