Rijders (offroad) omgeving Zwolle

@Dennis, stuur RonW een PB'tje met duidelijke uitleg welke wagen je hebt en welke motor, Ron is naast zijn vaste werk ook druk bezig met motoren tunen, heeft zelfs zijn eigen motor ontwikkel, de RoteQ. Schijnt een geweldig blok te zijn, standaard motor maar alles getuned wat maar kan.

Wellicht kan hij jou blokje ook onderhanden nemen door kritische componenten te vervangen door beter materiaal.

Je hebt Ron al ontmoet toch in Kampen aan de Zuiderzeehaven? Hij reedt die rode MonsterBeetle. Die ene, iets minder mooi dan de mijne maar ook wel mooi ;) (en nu maar wachten op een reactie van Ron).

Dat ga ik ook zeker doen. Van kloons kun je idd geen hoge verwachting doen. Schade tot nu toe is; 2 lekke dempers koppeling en een wielblok. Vind dat opzich nog mee vallen, maar hij komt dan ook niet snel met 4 voeten van de grond hahahaha. Een maat van mij heeft genoeg verstand van motoren en hij wil mij daar wel bij helpen. Dan gaat die van de Carson ook gelijk mee daar heen.

edit; ik heb Ron idd toen in kampen ontmoet. Ga eerst wel verder met het schoonmaken van de onderdelen. Leuk joh, zo'n baja uit elkaar draaien:p

Laatst bewerkt:
mmm, daar kan ik die van mij ook nog wel eens in zetten, nooit aan dat stukje forum gedacht :s

als je bouwt, kunnen we daar wel een gezamenlijk topic voor maken, maar waarschijnlijk gaan er dan weer een paar lopen zeiken....
als ik morgen of overmorgen daar eens een topic open met de naam "traxxas slash tuning" ofzo?

jo als jullie een mooi baantje hebben zwolle dan wil ik ook wel een keer komen rijden met mij zoon ps manta rijden julie niet meer in beerze

mvg andre

jo als jullie een mooi baantje hebben zwolle dan wil ik ook wel een keer komen rijden met mij zoon ps manta rijden julie niet meer in beerze

mvg andre

Hee Andre, lang niet gezien, ja er word wel in Beerze gereden maar iedereen is druk denk ik met andere zaken. Tja en als het weer mooi is moet je vaak iets met vrouw en kinders doen....... Ik ga daar zeker binnenkort weer rijden, de MB is weer " up and running" sinds zondag. Tandwiel is vervangen, filter is gereinigd, diffhuls is vervangen. We kunnen weer,,,,;)

Edit, je staat niet in de startpost Andre, wat is je merk, type en frequentie eigenlijk? Zal ik de eerste post even updaten.

Laatst bewerkt:
Hmm ben benieuwd op Pinkie al wat meer duidelijkheid heeft omtrend de track in Kampen, al een tijdje niets gehoord van hem.

Hmm net even teruggezocht op posts van Pinkie maar lees nergens iets van dat hij weg is, wel dat die beheerder van die baan na het paasweekend weer bereikbaar is.

TADAA!!!
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back