Rijders (offroad) omgeving Zwolle

Eric, wat voor filter rij jij ook al weer mee? Zit er over te denken om de mijne te vervangen, aangezien de lengte en het verwijderen van het filter niet altijd even handig is + dat de brandstof slang daar bij over de hoes heen schuurd waar door er toch zand deeltjes in de carb kunnen komen. Zit ook al te kijken naar een Elcon met teflon schoenen;).

edit; het was geen pakking wat los had gelaten en het geschuur komt bij de trekstart weg.

Op de Baja reed ik met een RN filter maar op de huidige MB rijdt ik met een RN tuningsfilter met aluminium Venturi. Kost wat maar dan heb je ook wat.'

Mazzel dat het geen pakking is en het geluid niet uit het blok komt.

zag net een leuke handtekening op een forum uit de USA
'Who needs a Revo when there is a Slash'
BTW nu iets nuttigs
ik ben van plan om na de meivakantie een rustler chassis te kopen en die om te bouwen naar een \Backbajr, een variatie op de \Backslash.
backbajrssmalloct2010.jpg

Dit is het idee, ik vind ze zo vet. Hij zal pas na de zomervakantie klaar zijn als ik weer een bak geld heb, maar ik kan nu vrij goedkoop via ebay aan een rustler chassis komen, ik ga er denk ik ook een bouwtopic over maken.

zag net een leuke handtekening op een forum uit de USA
'Who needs a Revo when there is a Slash'
BTW nu iets nuttigs
ik ben van plan om na de meivakantie een rustler chassis te kopen en die om te bouwen naar een \Backbajr, een variatie op de \Backslash.
backbajrssmalloct2010.jpg

Dit is het idee, ik vind ze zo vet. Hij zal pas na de zomervakantie klaar zijn als ik weer een bak geld heb, maar ik kan nu vrij goedkoop via ebay aan een rustler chassis komen, ik ga er denk ik ook een bouwtopic over maken.

Nice, ook wel mooie bandjes! Heb je toevallig een linkje naar het bouwverslag van deze autos?

Ik kan wat lastig wezen op het moment met de posts, maar het lijkt net als of ik steeds dieper in de put val. Heb net de trekstart + zij kap er af gedraaid en wat blijkt...is er een koelvin afgebroken. Kan zo gelukkig geen schade aan de binnen kant vinden, maar het wordt er zo niet leuker op:s

Ik weet niet of het ontbreken van een vin een dusdanig onbelance kan geven dat het schade kan opleveren Dennis. Stel die vraag anders even op het Largescale forum, Ron zal je hier verder mee helpen denk ik of die kennis van je.

Op de Baja reed ik met een RN filter maar op de huidige MB rijdt ik met een RN tuningsfilter met aluminium Venturi. Kost wat maar dan heb je ook wat.'

Mazzel dat het geen pakking is en het geluid niet uit het blok komt.

jij reed met de baja toch het standaart filter.

en dit effe recht trekken.
op de MB rij jij helemaal geen RN filter maar rij jij een TPS filter.:yes:
en er is ook geen verschil tussen een RN en een RN Tuningsfilter.
RN heeft alleen maar Tunings filters.

Back