Rijders omgeving Bladel/ Eindhoven

ik heb een grote lap asfalt (is wel vrij grof, driften dus niet zo'n succes) voor m'n deur liggen en ben doordeweeks in eindhoven. dus als iemand zin heeft om een keer te komen rijden. het is tegenover het tankstation op de splitsing van de tongelresestraat en de generaal bothastraat. mail anders even, of voeg me toe op msn.

dat is helaas veel te grof voor myn auto dus niet geschikt.

Zijn er in de omgeving Eindhoven nog mensen die de aankomende dagen ergens gaan rijden?
Ik zou graag met jullie in contact komen en eens komen kijken. Woon sinds kort in Eindhoven, ben dus nog niet zo bekend overal :rolleyes: en ben ook nog maar net met de rc auto hobby begonnen.

Ik hoor graag van jullie.

Greetzzz Ruud

Zijn er in de omgeving Eindhoven nog mensen die de aankomende dagen ergens gaan rijden?
Ik zou graag met jullie in contact komen en eens komen kijken. Woon sinds kort in Eindhoven, ben dus nog niet zo bekend overal :rolleyes: en ben ook nog maar net met de rc auto hobby begonnen.

Ik hoor graag van jullie.

Greetzzz Ruud
ik ga soms wel eens ryden heb nu een 1/5 on road
en een 1/6 off road dus zeg het maar . maar wat heb je nu zelf eigenlijk voor iets iets ?
ben nog op zoek naar een leuke grote plek om met de off road te gaan ryden ,heb nog niks echt leuks kunnen vinden in de omgeving.dus ???????????

Laatst bewerkt:
Hey Marcel,

Ik rijd pas erg kort met een HPI Savage. Aangezien ik hier in de omgeving nog niet bekend ben is het steeds ff zoeken naar een plekkie waar ik kan rijden.
Mijn bedoeling is om binnenkort tussen Weert en Budel op het oefenterrein van Defensie te gaan rijden.
Dat is een locatie die ik weet, gemakkelijk bereikbaar is en waar vaker gereden wordt.

Greetzzz Ruud

heb nu achter het vliegveld een bouwplek ontdekt maar er moet eerst ff regen vallen . stoft nu te veel .
maar laat wel ff weten als we er gaan ryden .

Voor aanstaande zaterdag ziet het weer er wel aardig uit :)
Als het meezit wil ik die dag mijn Savage weer aanzwengelen

Greetzzz Ruud

hee ik heb een huis in eindhoven gekocht en ga er volgende maand in.

En ben ook net begonnen met mijn auto.

heb een 1:10 monstertruck nitro

heb er zeker wel zin in om mee te gaan

Morgen (zondag 6 sept. ) ga ik rijden op de Oirschotse heide.
Als je van Eindhoven afkomt rij je de kazerne voorbij , einde van het kazernehek het 2e bospad links.
Ben er vanaf een uurtje of 2 half 3 morgenmiddag.
Misschien tot dan. :D

helaas ben nog net te hard aan het klussen in het huis en zie je berichtje pas vandaag.
De volgende ronde ga ik mijn best doen er bij te zijn

@ Marcel,

een maatje van mij gaat rijden tussen maximaziekenhuis en waalre, aan de linkerkant van die weg. ze( 5 man) hebben zelf een schuifmachine om de baan te schuiven en te besproeien als het droog is.
mail maar voor zijn gsm nummer.

Back