Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Ok, Junk jammer man :( maar je heb nog wel even de tijd hoor ;)

mocht ik indoordrang krijgen laat ik het weten ;)

sleur ; op mijn silent mite zit dat zwarte buitenlopertje , hoeveel kv is die ? en welke motor en regelaar zal ik kiezen als ik iets meer power wil ?

sleur ; op mijn silent mite zit dat zwarte buitenlopertje , hoeveel kv is die ? en welke motor en regelaar zal ik kiezen als ik iets meer power wil ?
*kuch* Dit zit er nu op.
2205C 1400Kv Brushless motor (EU Warehouse)
TURNIGY Plush 18amp Speed Controller (EU warehouse)

Prop is nu 8x4,3" Slow Flyer of 8040 DirectDrive. Daar kun je een 9x3,8" Slow Flyer op zetten. Heb je wat meer powerrrrr maar iets minder snelheid.

Anders zoiets met een 10x5" APC-E standaard e-prop.
http://hobbyking.com/hobbyking/store/__25076__NTM_Prop_Drive_Series_28_26_1100kv_252w.html

450 pro is zo goed als klaar, en vandaag de Thunderpower 3S 2200mah 70C!!!! binnen gekregen. Dat wordt een klein monstertje :)

*kuch* Dit zit er nu op.
2205C 1400Kv Brushless motor (EU Warehouse)
TURNIGY Plush 18amp Speed Controller (EU warehouse)

Prop is nu 8x4,3" Slow Flyer of 8040 DirectDrive. Daar kun je een 9x3,8" Slow Flyer op zetten. Heb je wat meer powerrrrr maar iets minder snelheid.

Anders zoiets met een 10x5" APC-E standaard e-prop.
NTM Prop Drive Series 28-26 1100kv / 252w

top :p

laatst genoemde met 10x5 spreekt me wel aan voor op de nieuwe mite , kan dan ook op 4s , al zal 3s wel genoeg zijn .

laatst genoemde met 10x5 spreekt me wel aan voor op de nieuwe mite , kan dan ook op 4s , al zal 3s wel genoeg zijn .
Ik zou er geen 4S op zetten. Verbrandt het motortje en de regelaar. De Mite is geen pilonnenracer. ;) Ik heb op mijn EPP Reaktor 3D een 2836-900kV met 40A regelaar en 10x5". Vliegt prima. Weegt wel 390 gram en 80cm spanwijdte. Vlieg hem met 3S 800mAh 40C.

Sleur wanneer heb je zin en tijd om mij te helpen met de sumo?
Zin wel, tijd niet. :? ;)

Ik zou er geen 4S op zetten. Verbrandt het motortje en de regelaar. De Mite is geen pilonnenracer. ;) Ik heb op mijn EPP Reaktor 3D een 2836-900kV met 40A regelaar en 10x5". Vliegt prima. Weegt wel 390 gram en 80cm spanwijdte. Vlieg hem met 3S 800mAh 40C.

precies , lekker op 3s , ik vlieg de mite met 3s 800 mah 40 c en met 3s 1000 mah 45c , laatst genoemde erg aan te bevelen met erg veel wind , dan is iets meer gewicht wel lekker .

Ralph
Maikel
Sleur
Spikkel
Ik
Tito
Cas
Nickos
Hansie
Sam

Ik had vandaag de Walvis gebeld om te bevestigen maar de mevrouw die erover ging was er niet vandaag. Maandag even terug bellen dus :)

voor de indoor vliegers <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

lekker licht , geen 45 gram ,maar toch ;)

hij heeft ook nog een clik

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik doe onder sterk voor behoud mee.... hangt er helemaal van af hoe het loopt en wanneer de kleine geboren wordt

Zie zo. Big lift is verkocht.

Nu een nieuwe zender kopen.. de DX8 is defect (aileron stick zorgt voor glitches).
Misschien iemand hier nog interesse in een hobby zender? Spektrum DX8? :)

Back