marcelsiggery
Forum veteraan
Ik heb er hier nog wel wat staan die geparkeerd willen worden [emoji23] [emoji23]
** klimgeit gezocht **
** klimgeit gezocht **
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Van die ouderwetse waar je op in moet stralen? Da's niet meer van deze tijd. Gewoon zelfstandig een internet stream oppikken en die uitzetten. Probeer dat maar eens te traceren (via vage proxy's etc.). Alleen de zender die je uitzendt zouden ze dan nog kunnen ondervragen.Ik heb er hier nog wel wat staan die geparkeerd willen worden [emoji23] [emoji23]
** klimgeit gezocht **
Avondje illligale zenders bouwen ? [emoji6] [emoji23] [emoji23]
BLY87/88/89/90. Standaard printje met van die leuke postzegel trimmers en creatief boogjes rollen met zilverdraad. Als het moet ook nog wel ergens MRF237's met Stentor printjes, optioneel stereo encoder en RDS. 8)Ik heb nog wel een paar BLF'JES liggen hoor [emoji6]
Voor de kneuers wel. Goed afgesteld snaarstrak en niets geen harmonischen. :teacher: Maar je moet er wel wat tijd in stoppen om alles goed in te regelen. Dat deed men vaak niet. Was voor de winkel niet erg, na een rondje RCD lagen de nieuwe kitjes alweer klaar voor de verkoop.Lekker hitte en harmonische genereren [emoji23]