heeft iemand hier een infrarood temperatuurmeter?
nope
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
heeft iemand hier een infrarood temperatuurmeter?
Je waait daar weg, een BFT 5 op dit moment![]()
Hahaha.... ik zou toch echt eens vragen of je daar geen caravan neer mag zetten![]()
JA.heeft iemand hier een infrarood temperatuurmeter?
Hahaha.... ik zou toch echt eens vragen of je daar geen caravan neer mag zetten![]()
Zo, ook weer terug van het veld. Was gezellig met Knaller en Tito. Inderdaad ff naar dat Knaller zijn X7 echt knetter hard de grond in ging. FF een stuur foutje. Kan gebeuren. Van de week vliegt hij weer.
Niet geheel overdrijven Knaller, maar je hebt het afgelopen jaar zeer weinig gevlogen, dus gaat je theorie niet helemaal kloppen. Blijft jammer, want schade is nooit leuk en buiten het frame ligt hij helemaal in de prak.
Hopelijk snel weer gerepareerd.
Je blijft maar weer drammen. Ik ben er ff klaar mee. Laatste tijd was je echt veranderd maar vandaag liep je weer behoorlijk als vanouds te doen.
Jammer....
was al voor de crash hoor. Zomaar een opmerking van wat een kut motor heb jij en dat soort dingen. Tito viel het ook meteen op . Hij zegt niets veranderd he hij. Nou het lijkt er inderdaad op.