Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Je waait daar weg, een BFT 5 op dit moment ;)

Was heerlijk op het veld. FF een vlucht of 7 gemaakt. Wind was inderdaad behoorlijk, maar goed te doen. Was verder niemand aan het vliegen. Alleen Look kwam nog even kijken, maar durfte het nie aan met de Fun-Jet.

FF relaxen en dan misschien vanavond nog ff. De wind zou dan een beetje gaan liggen. Yeah right.......ff afwachten dus.

Zo, weer lekker uit de relax mode. FF spullen gereed maken en weer naar het veld. Wind is behoorlijk gaan liggen, dus nog even nagenieten.
Ik zeg 20:00 vliegen.

De laatste der Mohicanen met een overdosis aan vliegdrang. Dat is duidelijk. :yes:

Vandaag lekker nuttig bezig geweest. 8O Eerst een handje vol voegen gedaan in de badkamer. Destijds was het voegmiddel op en geen zin om een heel pak voor 6 meter voegen te halen. Via via een restantje opgeduikeld dus nu klaar. Daarna lekker broodje met een bakkie pleur in de stad. Ik zou kijken voor een Buetooth oortelefoontje maar die hadden ze niet (wel Bluetooth maar daar zaten geen leuke modelletjes bij). En daarna een tienervergaardag van mijn neefje. Broertje lief had wel de BBQ geregeld dus oo de fiets gegaan en prima vol gekieperd net weer thuis gekomen. Nu uitbuiken met een espressootje in de tuin. 8)

/prima leventje

Niet meer nodig erikkk ;)

Gaui ligt even in de hangar ( weekje) Ben net knetterhard gecrasht :D

Ik ben er totaal niet rauwig om want ik ben al 2 jaar niet gecrasht. Dat kan 99% van de club niet zeggen ;)

Schade zo'n 150 euri's. Maar dat klopt niet helemaal want de bestelling kost 150 euro en daar zitten een hoop dingen dubbel in. Dus omgerekend een kleine 100 euro schade.

Zo, ook weer terug van het veld. Was gezellig met Knaller en Tito. Inderdaad ff naar dat Knaller zijn X7 echt knetter hard de grond in ging. FF een stuur foutje. Kan gebeuren. Van de week vliegt hij weer.

Niet geheel overdrijven Knaller, maar je hebt het afgelopen jaar zeer weinig gevlogen, dus gaat je theorie niet helemaal kloppen. Blijft jammer, want schade is nooit leuk en buiten het frame ligt hij helemaal in de prak.
Hopelijk snel weer gerepareerd.

Hahaha.... ik zou toch echt eens vragen of je daar geen caravan neer mag zetten :D

Nope, geen caravan voor mij meer.

Ben vrijgezel, dus kan doen wat ik wil. Hoef geen rekening te houden met iemand. Alleen als Bryan er is, maar die is ook gek van vliegen en als hij geen zin heeft gaan we wat anders doen.

Nu is het mooi weer, dus ik neem het er van :D.

Morgen lekker weer werken.

Zo, ook weer terug van het veld. Was gezellig met Knaller en Tito. Inderdaad ff naar dat Knaller zijn X7 echt knetter hard de grond in ging. FF een stuur foutje. Kan gebeuren. Van de week vliegt hij weer.

Niet geheel overdrijven Knaller, maar je hebt het afgelopen jaar zeer weinig gevlogen, dus gaat je theorie niet helemaal kloppen. Blijft jammer, want schade is nooit leuk en buiten het frame ligt hij helemaal in de prak.
Hopelijk snel weer gerepareerd.

Je blijft maar weer drammen. Ik ben er ff klaar mee. Laatste tijd was je echt veranderd maar vandaag liep je weer behoorlijk als vanouds te doen.

Jammer....

Je blijft maar weer drammen. Ik ben er ff klaar mee. Laatste tijd was je echt veranderd maar vandaag liep je weer behoorlijk als vanouds te doen.

Jammer....

Heb niets gek gezegd hoor. Alleen dat het jammer is dat je de grond in ging. Je liep zelf te verkondigen dat het maar een paar tientje kost en hoe niet erg je het vond dat hij stuk is. Je leek bijna blij. Ik zou er behoorlijk van balen. Jij blijkbaar niet. Gelukkig kan je goedkoop bij Sam spullen krijgen.

Zeg al niets meer.:D

was al voor de crash hoor. Zomaar een opmerking van wat een kut motor heb jij en dat soort dingen. Tito viel het ook meteen op . Hij zegt niets veranderd he hij. Nou het lijkt er inderdaad op.

Klinkt gezellig daar. Klote knaller van de x7. Luister alleen naar wat de moeite is :thumbup: gauw weer de lucht in. Tis een tank, align was rekit:p

was al voor de crash hoor. Zomaar een opmerking van wat een kut motor heb jij en dat soort dingen. Tito viel het ook meteen op . Hij zegt niets veranderd he hij. Nou het lijkt er inderdaad op.

Nou dan mankeer je wat aan je oortjes. Ik heb nooit een opmerking gemaakt van wat een kut motor. Ik voelde aan je motor en zei dat ik hem erg warm vond en dat die van mij nog nooit zo warm is geweest.. Je gaf zelf aan dat het kwam omdat jou motor groter en sterker is. Verder heb ik je alleen gevraagd of er een oorzaak bekend was waarom je motor door branden. Een Scorpion motor met 1,4mm dik draad doorbranden is best heftig. Jou reactie was dat het kan gebeuren. Dus niets over een kut motor, want dat heb ik nooit gezegd. Dat maak je er zelf van.

Verder was het gezellig en heeft Tito ook heerlijk gevlogen. En als het anders was dan had je dat gelijk moeten zeggen.

Je heb gelijk Jasper. Tito en ik hebben het samen verkeerd verstaan terwijl je op 1 meter afstand stond. En het gaat niet alleen daarom.....

Je was echt wel prettiger in de omgang de laatste tijd. Maar nu begin je weer popi jopie te doen. En ik heb het al vaker gehoord de laatste 2 a 3 weken.

Zoals gezegd. Jammer.....

Ik heb ook mijn dingen maar ik geef het tenminste toe en onderken het.

Back