Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Geen vliegverkeer in het noodweer... dat voorspeld wat goeds

Screenshot_2013-07-27-11-53-04_zps93ff9ae8.png

Screenshot_2013-07-27-10-52-58_zps2e3509b4.png

Straks heerlijke verkoeling mag ik hopen van de aankomende bui...

De motor voor de x7 is ondertussen binnen, dus die zo maar erop knutselen.

Hier in oost Duitsland goed vertoeven.
Gisteravond een dikke bak regen gehad. vandaag 35 C dus in de schaduw.

Naast de camping een prive vliegveld aan het meer (wel saai in je eentje maar geen last van die ellendige speedvliegers die de rust verstoren ;) ) morgen wordt het hier nog warmer dus de hele dag in het meer afkoelen.
Wel handig een EZ bij me te hebben voor de verkoeling met afstandbediening, die lipo's moeten ook wat te doen hebben.

Een ding is K geregeld hier en dat is 3G internet.. we zijn echt verwend in NL met overal dekking en dat ga je pas waarderen als het er niet is.

@sleur : hoe bevalt de Note 8 3G ?

Het valt allemaal wel weer mee. De vliegtuigen op Schiphol is niet gek. Vertrektijden zijn rond 07:00 en 14:00. Ditnis het drukste weekend. Dus veel pretvliegertjes. Het ergste is alweer voorbij. Wij hebben de naweëen van de bui.

@sleur : hoe bevalt de Note 8 3G ?
Prima ding. Lekker dun (vergeleken met de oude Tab P1000), goed schermpje (ondanks dat het geen AMOLED is prime in de zon te zien), lekker snel en biven alles het bereik van wifi en 3G zijn beter door de veel grotere antennes. Past alleen niet echt in de broekzak. ;)

Wij hebben de naweëen van de bui.

helaas ja , ik had op wat meer spektakel gehoopt :(

Zo even lekker wat vliegers slopen , kopen doet toch niemand , dus dat word klikowerk .

uiteindelijk wil ik alleen een paar schuimpjes overhouden om 1x per jaar mee te kunnen vliegen ;)

Het is alweer voorbij ja. Alleen maar regen gehad en een paar flitsen.

---Onweerapp van de telefoon haalt :teacher:---

De app meet serieuze ontladingen. Een beetje weerlichten is geen bliksem met mooie bliksemstralen en zo.

Mijn DIY detector ziet ook die ontladingen. Soort van knipperled is het nog steeds. ;)

Back