Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Junkie neem je deck ook even mee. Welk merk is het?
Santa cruz? Powell peralta? Mark van der eng? :D Ik heb heelllllllllllllllllllllll veel geskate vroeger. Streetstyle en we hadden een eigen half pipe.

Ook ik ben het nog niet verleerd, ik heb laatst een ollie gedaan op een deck van mijn nichtje en ik kwam in stilstand toch nog 35 cm hoog denk ik zonder eraf te flikkeren:)

neem hem morgen wel ff mee , mooi asfalt waar onze auto's staan .

merk ; travel Well , element ,shaped by rodney smith

staat genoeg op , ook esp , the shovel nose .

floor heeft er ook wel gevoel voor , paar keer steppen en er rijdend op staan .

ik ben het ook niet verleerd , ben alleen wat strammer dan vroeger :smile:

Laatst bewerkt:
element is het dus .

net ff een filmpje gemaakt van mijn kunsten :cool: [URL="
skateboarding - YouTube[/URL]

binnenkort in nederland jakass III te movie
starring:junkie en veel andere!!!!!!!!!!!!!!!!:cool::cool:
:rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::yes::yes::yes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Jaja....vroegha ;-) Gaat dat ouwe lijf nu niet meer redden

maar rechtdoor een beetje ouwelullen skateboarden gaat gelukkig nog ;)
vandaag best veel gedaan , voel nu al spierpijn :eek:

siggy ; ik ga niet bajarijden straks , ik ben te druk met voorbereiden voor morgen , alles laden ,nalopen enz.
als ik dat morgenochtend moet doen word het haasten , en dat doen we niet op de hete zaterdag;)

seeya all morgen

binnenkort in nederland jakass III te movie
starring:junkie en veel andere!!!!!!!!!!!!!!!!:cool::cool:
:rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::yes::yes::yes:

dat jakass doen we wel op het veld maar dan met vliegers .

mooie zou zijn ,gebukt staan met je onderbroek op je knieen ,en een ander mikt er een depron vlieger in op volgas :D
die gasten zouden het zeker doen ;)

Hey daar,

Weer ff heerlijk wezen vliegen, en mn broo z'n kistje opgelapt na een landing (op z'n neus:yes:) en daarna weer "synchroon" vliegen.
Zo synchroon dat we tegen elkaar aan zaten. Joff een buts in de vleugel van de Flipper en de Blis een losse stabilo, wat dan resulteerd in het proberen te besturen van een natte krant:rolleyes:

Maarja, alles weer heel en gereed voor de volgende vlucht.

Het was dus ff lekker na een k.... dag, begravenis van een familielid.
We moesten beide ff de kop leegmaken, wat is gelukt denk ik.

Grtz

Een gezellig avondje besluit je met een kampvuur in je tuin. 8)

wissenkampvuur.jpg

Tijdens de buurtwachtwandeling van de shoarma naar de ijsboer via Jerkev geconstateerd dat Jerkev's ontsteking van de vlieger nog aan stond. Als goede clubgenoten natuurlijk gemeld en veel ellende bespaard. ;)

Was weer even gezellig om bij ""de Vredenstent"" wat bier te nuttigen. Gegeten had ik thuis al. Daarna dus langs Heynis een ijsje happen, en langs Andre zijn huis. Het was gezellig. Nu nog even wat stekkers solderen aan het derde 12S pakket en dan lekker slapen. Morgen eerst een half dagje werken en wllicht nog even vliegen daarna.

Als afsluiter van de avond zit ik nu op de huisartsenpost, vrouw heeft pijn onder haar ribben... Pijn is niet meer te verdragen. Na een belletje moesten we meteen komen.

Ben inmiddels terug, helaas in laten slapen... de behandeling zou te kostbaar zijn :yes: Andere optie was om haar vast te binden aan een boom in het bos, maar dan zul je zien dat ze toch weet te ontsnappen en dan weer voor de deur staat :mrgreen:

Nee hoor, diagnose is galblaas/galstenen.
Maandag naar de huisarts en dan een bloedonderzoek en een echo aanvragen, daarna een gesprek met de chirurg.
Kortom, vrouwtje moet geopereerd worden. Tot die tijd aan flinke pijnstillers, die werken goed want ze heeft nu alweer praatjes :wink:

Helaas is het dus wel balen maar aan de andere kant is het gelukkig niks ernstigs. De arts was er snel uit en kon dit met zekerheid zeggen :yes:

Moge, alle spannende dingen weer gemist, ga proberen te slapen met de warmte...:sleeping:
@Phil, sterkte voor de vrouw.
@de rest, geniet op het veld.
Wel leuk dat je wat geld voor de hobby krijgt, maar als je geen tijd hebt om te kunnen vliegen :(

goeie morgen
dacht ik lekker tekunnen uitslapen staat meneer tnt al om kwart voor 8 voor de deur
ben nu wel in bezit van mn powerbox evolution
maar snel inbouwen in de sbach en knallen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back