Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
zit nog steeds in Roemenie........K** land, maar vanavond is het wel oke:D
afgelopen anderhalf uur in de lobby van het hotel zitten kijken naar naaldhakjes en minirokjes en alles dat eronder en boven zit; huppelt vrolijk voorbij!!!!

Ik zeg, Roemenie is zo slecht nog niet als ze een bruiloft hebben :D:D:D

Ik heb net het 1 en ander na gerekend op aanraden van Sam. Hij dacht dat ik een te lage headspeed had. KLopt helemaal! Ik heb nu een 11T pinion en ik moet er een 12T opzetten. :hammer:

zo 2 uur bezig geweest om alles door te lezen
@ phil `s sterkte met vrouwtje en beterschap toegewenst
@ sleur je ziet er goed uit in je blootje
@ de filmer`s ziet er goed uit dat filmpje

vorr mijn niet vliegen zondag hebben jullie nog een dag rust van mijn
@ olie dinges jij bent ook altijd weg als het hier knap weer is

Klaar met werken nu ik ook een biertje was leuk vandaag op het veld, op het werk weer zo'n spaghetti auto (ferrari carlefornia 2011) moeten repareren koop je een auto met de waarde van een gemiddeld huis moet je nog lopen de adac wil hem niet naar Duitsland transporteren dan knutsel dré maar weer knutselen klant weer weer rijdend naar huis.

zit nog steeds in Roemenie........K** land, maar vanavond is het wel oke:D
afgelopen anderhalf uur in de lobby van het hotel zitten kijken naar naaldhakjes en minirokjes en alles dat eronder en boven zit; huppelt vrolijk voorbij!!!!

Ik zeg, Roemenie is zo slecht nog niet als ze een bruiloft hebben :D:D:D

Ik zeg : foto :)

Goedemorgen allemaal,

Ben er weer helemaal klaar voor. Gisteravond ging ik samen met Sam pas om 19:30 weg bij het veld. Best laat dus. Ik stap in de auto en krijg een belletje of ik wil BBQen in Alkmaar. Snel doorgereden en lekker tot 0:00 in de kaas stad gezeten. Was een top dag gisteren.

Leuke filmpjes en foto's (gelukkig niet die van mij. )

Straks weer naar het veld. Nu alles gereed maken.

mogguh

dat was een warm nachtje :xmas:

vandaag nog warmer en ook bijna geen wind , het veld zal aanvoelen als een dorre woestijn , sterkte ;)

misschien rijd ik nog ff langs op de motort .

of de hele dag met das gezin in de auto zitten met airco aan ;)

toi toi

Zoooo, nacht was prima met de ramen en deuren dicht. :sleepy: Alleen toen het raam open ging.... Pfffff, wat lekker benauwd. Wordt een dag op bed liggen met ramen en deuren gesloten. 8)

Mogge......Hele nacht niet geslapen....kleine de hele nacht wakker geweest. Straks denk ff richting huisartsenpost, gaat iets niet helemaal lekker....

Zowel ik als moeders zijn er ff goed doorheen. Ik ga vandaag dus ook zeker weten niet vliegen.....ook de onbeperkte Gamba`s ga ik afbellen....Ik ga vandaag helegaar nergens meer heen....

Fijne dag allemaal en geniet ervan!

Mogge......Hele nacht niet geslapen....kleine de hele nacht wakker geweest. Straks denk ff richting huisartsenpost, gaat iets niet helemaal lekker....

Zowel ik als moeders zijn er ff goed doorheen. Ik ga vandaag dus ook zeker weten niet vliegen.....ook de onbeperkte Gamba`s ga ik afbellen....Ik ga vandaag helegaar nergens meer heen....

Fijne dag allemaal en geniet ervan!

Nou sterkte vandaag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back