Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat zal jij rijk worden :-) ;-)

ga jij is ff lekker papier snijden ! :D

Veldmuis is lekker het bokje.. ^+^%}{~$¥ !!!!

Moet donderdagavond en zaterdag werken.... 400 Tons kraantje van zijn draaikrans halen en weer monteren op een kraanplatform. Interessant klusje dat wel maar dus niet vliegunnnn, btje jammer weer....

v/h weekend geen vliegweertje , dus das mzzl voor je ;)

*ik gaat lekker knutselen v/h weekend , ff wat speedgevallen klaarmaken !*
*hoop ik *

Over werken gesproken.... iemand al eens iets van Kris vernomen?

die is toch offshore ? of hoe je dat ook schrijft .

dus een maand lang van huis en 12 uur of langer werken per dag ,7 dagen p/w , daarna weer een maand vrij .

je moet er wel van houden :smile:

en hopla , toch even een kipor IG 2000 opgehaald bij hornybach :D
Kipor IG2000 Benzine Generator  - Halvewerk.nl | Motoren | Waterpompen | Telescoopladders | Zoutstrooiers

even googlen bij het schap , en ik vond hem algauw goedkoper :D

hbach heeft laagste prijsgarantie en daar kost hij 469E

ik vond hem voor 448 + 6E verzend kosten , dus krijg ik hem mee voor dat bedrag + nog eens 10% korting :D

leuke besparing dus , + gaat hij op de zaak , dus ook nog 60 E btw terug ,en kan in 1x afgeschreven worden .

genoeg vermogen voor waar ik hem voor gebruik , dus voor schuren met stofzuiger ruim genoeg , en deze is een stuk lichter dan de IG 2600

verder handig voor in de opslag waar geen stroom zit , dus heb ik ook licht indien nodig en kan er wat klussen .

verder handig voor op het veld om een senseo te tappen en tosties te maken ;)

*blij ermee is *

ps : er staat er nog 1 , scheelt toch centjes .

Dus burp , eindelijk heb ik hem zelf en hoef ik jou niet meer lastig te vallen ;)
maar kom evengoed wel weer een pintje bij je doen :p

Over werken gesproken.... iemand al eens iets van Kris vernomen?

Kris zit ergens offshore Duitsland en ligt bij een windmolenpark, laatste dat ik hoorde beviel het hem prima, niet teveel werk en uitstekend eten, straks een maand vrij om te vliegen of gewoon andere dingen te doen waar hij zin in heeft............je moet er maar zin in hebben :D

Kris zit ergens offshore Duitsland en ligt bij een windmolenpark, laatste dat ik hoorde beviel het hem prima, niet teveel werk en uitstekend eten, straks een maand vrij om te vliegen of gewoon andere dingen te doen waar hij zin in heeft............je moet er maar zin in hebben :D

die maand vrij zijn is natuurlijk wel lekker ;)

Goed bezig Junky ;-)

neem de volgende keer maar broodjes kaas mee , gaan we ze lekker opwarmen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back