Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
mag wss weer naar huis ja.
Veld heeft geen prioriteit, ga niet vliegen voor ik een beetje uitgerust ben, en eerst ff tijd met het meissie en de kids, dat ga je best wel missen na een dag of 40

ach , 1 stoeipartij en alles is weer normaal :cool:

choco ; ik hoop morgen ook ff te gaan vliegen , eerst nog even een dagje buffelen ;)

moet ik nog iets moois meenemen ?

Prima auto... zeker als het je 200 eypo's gaat besparen in de maand :yes: Wijze keuze om dat grote lor eruit te doen :thumbsup:

smiley-face-matrix-006.gif

Joop, ikke nog niet vlieguh nie... wel naar het veld, moet ik je oppikken? Kom ik gelijk een tent (compleet) afleveren :wink:

Leuk om zo je vakantie door te brengen :nooo:
Normaal 's avonds druk met andere hobby's. Dus het mot maar. Dit jaar toch al raar omdat ik een andere job heb, grote Sleurfin per 1 september job hopt, kleine Sleurfin naar voortgezet onderwijs ging en nog weinig bekend was qua planning etc. etc. We hadden dus niets gepland. Vorige week lekker met mijn dingen bezig geweest en deze week dus kleine Sleur zijn vorig jaar beloofde verbouwing. Voordeel is dat ik 's avonds gewoon mijn dingen weer kan doen. 8) Beter dan na een dag werken je nog eens direct daarna te verstoffen. :yes:

(eigenlijk doe ik niets, heb daar personeel voor, je bent manager of niet, en wie geeft er om kinderarbeid)
wissenverbouwhulp.jpg

15 september gaat voor mij helaas niet door. Moet naar een vergaardag toe die een beetje belangrijk is.

Ook niet heel erg, maar had mij wel verheugd op de opening van het nieuwe veld :(

15 september gaat voor mij helaas niet door. Moet naar een vergaardag toe die een beetje belangrijk is.

Ook niet heel erg, maar had mij wel verheugd op de opening van het nieuwe veld :(

Wordt voor mij ook persen en meden omdat ik dan op vakantie ga, balen dus maar ga toch ff proberen om wat te regelen.

Grtz

Ziet er naar uit dat het 1 grote flop gaat worden. Er zijn er meer die niet kunnen komen..... Ik zit er aan te denken om de heli-vliegers af te zeggen, ik wil ze niet voor jan lul laten komen. Het bestuur wilde absoluut niet wijken qua datum ( zoals gewoonlijk) wat erg jammer is maar vooral stronteigenwijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back