Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
welkom op het veldt dan oliesjeik
mag wss weer naar huis ja.
Veld heeft geen prioriteit, ga niet vliegen voor ik een beetje uitgerust ben, en eerst ff tijd met het meissie en de kids, dat ga je best wel missen na een dag of 40
ach , 1 stoeipartij en alles is weer normaal![]()
ach , 1 stoeipartij en alles is weer normaal
choco ; ik hoop morgen ook ff te gaan vliegen , eerst nog even een dagje buffelen
moet ik nog iets moois meenemen ?
Joop, ikke nog niet vlieguh nie... wel naar het veld, moet ik je oppikken? Kom ik gelijk een tent (compleet) afleveren :wink:
ikke wel, rond 18:00/18:30 aanwezig denk ikgaat er nog iemand vliege morgen???/
of bedoel je de pintjes op de terug weg er uit fietsen ...?Nee, ik ga wel fietsen. Na een kuub stenen verzeulen is een beetje stijfheid uit de benen werken wel lekker. :lol:
Normaal 's avonds druk met andere hobby's. Dus het mot maar. Dit jaar toch al raar omdat ik een andere job heb, grote Sleurfin per 1 september job hopt, kleine Sleurfin naar voortgezet onderwijs ging en nog weinig bekend was qua planning etc. etc. We hadden dus niets gepland. Vorige week lekker met mijn dingen bezig geweest en deze week dus kleine Sleur zijn vorig jaar beloofde verbouwing. Voordeel is dat ik 's avonds gewoon mijn dingen weer kan doen. 8) Beter dan na een dag werken je nog eens direct daarna te verstoffen.Leuk om zo je vakantie door te brengen :nooo:
15 september gaat voor mij helaas niet door. Moet naar een vergaardag toe die een beetje belangrijk is.
Ook niet heel erg, maar had mij wel verheugd op de opening van het nieuwe veld![]()
ikke wel, rond 18:00/18:30 aanwezig denk ik