Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
goede morgen.

eerst even naar de sportschool iets aan mijn overgewicht doen (volgens de bedrijfsarts) en dan om 11:00uur eerst pientjes halen op de keremis:celebrate::celebrate:

gaan we weer voor klokje rond bier drinken.

moet toch overgewicht houden anders betaald de baas de sportschool niet meer.;);)

goede morgen.

eerst even naar de sportschool iets aan mijn overgewicht doen (volgens de bedrijfsarts) en dan om 11:00uur eerst pientjes halen op de keremis:celebrate::celebrate:

gaan we weer voor klokje rond bier drinken.

moet toch overgewicht houden anders betaald de baas de sportschool niet meer.;);)

Vandaar dat de abbo kosten weer verhoogd zijn, ze moeten jou op de sportschool aan het werk zetten :rolling:

Hansie het was weer erg lekker schoon op de club :thumbsup:

Ik heb mezelf ook maar aangemeld voor de schoonmaakcommissie.

Ook de bijl erbij neer gooit :-)

* zojuist voor de derde keer gebeld met een nederlandse modelbouwwinkelier waar mijn geld blijft ??

3 weken en 3 telefoontjes verder ???

lekkere organisatie en dus klaar mee :-(

Ook de bijl erbij neer gooit :-)

heerlijk toch om het bijltje erbij neer te gooien :p , lekker chillen , ik heb er zin an :D

morgen ook geen gevlieg , ik ga niet meer naar het veld om een uurtje te kunnen vliegen , bovendien wil ik gaarne wat knutselen ,zodat ik weer wat andere snelle kistjes kan loslaten :p

dat zal zondag worden , zaterdag word de gezinsdag heb ik net gehoord ;)

*verder chillen gaat terwijl maris heerlijk kookt :p *

Vrouwtje moet zich morgen om 8:30uur melden bij de afdeling chirurgie maar eerst even langs het lab voor een bloedonderzoekje. Lekker op tijd dus, wordt voor mij een dagje ziekenhuis hangen :hammer: Zou blij zijn als het allemaal achter de rug is en Diana op de afdeling ligt :yes:

Ik zal ff aan de chirurg vragen of ik de operatie mag doen :teacher:

Who the fuck is Hanssie?

biopic1_1317693954.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back