junkie rc
Forum veteraan
Opzouten uit mijn dorp hoor;-)
Ben inmiddels beland in koog ad zaan op een marktje met plein waar ze ook bier tappen

@ ronald : mocht je dat snelle kistje tegenkomen houd ik mij aanbevolen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Opzouten uit mijn dorp hoor;-)
met de nieuwe aanwinsten is het een beetje krap geworden...
linkje deed het niet, dan zo maar...
![]()
![]()
Wie gaan er strakjes ( deze prachtige zaterdagavond) nog te vliegen???
Grtz
@Junkie
Goed bezig vriend, ik trek ook weer ff een Hertogje open ;-)
In Huize Sleur wordt het steeds meer een discotheek. Nu ook met studiospeakers. Mooi compact, voorzien van eigen versterker en filters, symmetrische aansluitingen (geen last van brom of prutteltjes). Rokit KRK RP5 G2.
![]()
Nu nog leren draaien. 8O :rolling:
echt nie , vanaf nu lekker chillen in da tuin !
lijkt wel zomer
zal vanavond geen sterveling op das velt zijn schat ik in .
proost kerel
morgen maar ff zien of ik nog naar das velt ga , eerst naar vliegclub almere , dan naar amsterdam , dan maar zien of er nog tijd over is .
maar de tijd vliegt als je vrij bent![]()
Mwah, dik 20 jaar terug ook een knap setje gehad. Weg gedaan vanwege brommers, vrouwen en zuipen (in willekeurige volgorde). Altijd spijt van gehad toen de auto zijn intrede deed en er gewerkt moest worden. Ik heb in die twee maanden met dit setje meer uren plaatjes gedraaid dan gevlogen dus dat zal wel los lopen.Dit doet mij denken aan iemand. Eerst alles kopen en dan ermee leren vliegen... eh, draaien in dit geval
Ziet er gaaf uit sleur. Als ik een feestje geef, weet ik de DJ wel te vinden dus![]()