Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is dit je nieuwe turbinekist?

:yes: met de nieuwe aanwinsten is het een beetje krap geworden... :oops:

linkje deed het niet, dan zo maar...

full

HcnKwiv8jXTV2+dPssjf4Dbg16tlnCVH8AAAAASUVORK5CYII=

Laatst bewerkt door een moderator:
In Huize Sleur wordt het steeds meer een discotheek. Nu ook met studiospeakers. Mooi compact, voorzien van eigen versterker en filters, symmetrische aansluitingen (geen last van brom of prutteltjes). Rokit KRK RP5 G2.

sleursdjgear03.jpg

Nu nog leren draaien. 8O :rolling:

@Roonroon

Vandaag geen gevlieg door M&M :-)

Wellicht morgen :-)

@Sleur

Heel goed bezig mister DJ :-)

Iemand toevallig een plat staafje carbon op de plank liggen van ongeveer 6x1 mm?

Wie gaan er strakjes ( deze prachtige zaterdagavond) nog te vliegen???

Grtz

echt nie , vanaf nu lekker chillen in da tuin !

lijkt wel zomer :p

zal vanavond geen sterveling op das velt zijn schat ik in .

@Junkie

Goed bezig vriend, ik trek ook weer ff een Hertogje open ;-)

proost kerel ;)

morgen maar ff zien of ik nog naar das velt ga , eerst naar vliegclub almere , dan naar amsterdam , dan maar zien of er nog tijd over is .
maar de tijd vliegt als je vrij bent ;)

In Huize Sleur wordt het steeds meer een discotheek. Nu ook met studiospeakers. Mooi compact, voorzien van eigen versterker en filters, symmetrische aansluitingen (geen last van brom of prutteltjes). Rokit KRK RP5 G2.

sleursdjgear03.jpg

Nu nog leren draaien. 8O :rolling:

Dit doet mij denken aan iemand. Eerst alles kopen en dan ermee leren vliegen... eh, draaien in dit geval :rolleyes:

Ziet er gaaf uit sleur. Als ik een feestje geef, weet ik de DJ wel te vinden dus :D

Staat nu in de huiskamer. In de garage is even geen plek omdat daar zoonlief zijn zooi staat. Vanavond op tijd maffen. Werd gisteravond ook zomaar 02:15 met wat plaatjes draaien en pielen. :? Vanmorgen even 1100kg puin van boven naar de stort gebracht. 400.000x trap op en af. Beetje gaar nu.

echt nie , vanaf nu lekker chillen in da tuin !

lijkt wel zomer :p

zal vanavond geen sterveling op das velt zijn schat ik in .

proost kerel ;)

morgen maar ff zien of ik nog naar das velt ga , eerst naar vliegclub almere , dan naar amsterdam , dan maar zien of er nog tijd over is .
maar de tijd vliegt als je vrij bent ;)

Gaat hem dus niet worden morgen ;-)

Kolere, ik heb 2 Hertogjes op en voel me al aangeschoten :-) :-)

Dit doet mij denken aan iemand. Eerst alles kopen en dan ermee leren vliegen... eh, draaien in dit geval :rolleyes:

Ziet er gaaf uit sleur. Als ik een feestje geef, weet ik de DJ wel te vinden dus :D
Mwah, dik 20 jaar terug ook een knap setje gehad. Weg gedaan vanwege brommers, vrouwen en zuipen (in willekeurige volgorde). Altijd spijt van gehad toen de auto zijn intrede deed en er gewerkt moest worden. Ik heb in die twee maanden met dit setje meer uren plaatjes gedraaid dan gevlogen dus dat zal wel los lopen. ;)

Geef mij ook even het nummer van die gast, ik ben nooit te beroerd om de kneepjes van een ander te leren. :mrgreen:

Zo dagje buffellen zir er weer op.
Muurtjes gestuct,radiator kraan vervangen,waterput leegepomp om de waterstand te lezen.Ventilator geplaatst en net als sleur 500.000 keer trap op trap af,en ik val er geen gram van af.
Dan vreet ik er nog wel wat bij,ga barknoeien.
Dus ik gaat het ritueelvleesverbrandkolenapparaat in de brand steken!
Nu eerst PLOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back