Gorbatjov
Forum veteraan
Zit nog in me werktenu maar kom eraan.Kom je de swift ff ophalen ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zit nog in me werktenu maar kom eraan.Kom je de swift ff ophalen ?
Gaat lekker in me bouwhok zitten knutselen.
Je weet toch, het beste komt uit het Westen. Hoe oostelijker en zuidelijker.... :?Nog steeds bezig met conflict met Toemen modelbouw....
Vieze oplichters zijn het !!!!
Zin om die hele tent te gaan verbouwen..
Lekker 160m2 plafond erin gesmeerd afgelopen twee dagen met zijn tweeen.Doe lekker niks meer dit weekend.Ja beetje pretpalen kantelen*ook verder gaat met verbouwen dit weekend*
Lekker 160m2 plafond erin gesmeerd afgelopen twee dagen met zijn tweeen.Doe lekker niks meer dit weekend.Ja beetje pretpalen kantelen
*kleine correctie*
En morgen lekker dobberen in het tikibad in duinrell
ola hier vanuit spanje
als je me wil zien kijk dan maar ff op WWW2.aquarius.es-meteo-
mvg ragger
oja het is hier vanktastich hik porstie.
Gooi er nog wat bier en rum in,zodat ik me morgen bol van de gassen(inc de mac maaltijd van net)klem kan zetten in de vrijeval glijbaan van het tikibadcorrectie ; en morgen nog matriaal bij sigma inslaan voor maandag , en nog een klus opnemen gaat .
Je weet toch, het beste komt uit het Westen. Hoe oostelijker en zuidelijker.... :?
*ook verder gaat met verbouwen dit weekend*
Dat was het zeker,waar zo'n bouwhok al niet goed voor is.Alles over de rivieren is onbetrouwbaar qua afspraken en beloftes ? ;-)
Klopt !!! ;-)
*ik zeg: noord-holland uitroepen tot eigen staat binnen Nederland !!
@Gorby
Was weer ff gezellig vriend![]()
ola hier vanuit spanje
als je me wil zien kijk dan maar ff op WWW2.aquarius.es-meteo-
mvg ragger
oja het is hier vanktastich hik porstie.
Gooi er nog wat bier en rum in,zodat ik me morgen bol van de gassen(inc de mac maaltijd van net)klem kan zetten in de vrijeval glijbaan van het tikibad![]()
Dat was het zeker,waar zo'n bouwhok al niet goed voor is.
veel plezier raggert ,en geniet van het betere weertje aldaar
goed bezig
ik gaat morgen ff met maris naar het vreetfestijn op voormalig eurometaal terein , is daar veel bier , en vooral veel lekker eten met allerlei kraampjes![]()