Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch nog even gevlogen. Hans was er ook.
Maar na een paar vluchten toch maar gestopt.

full

zag er erg gezellig uit ;)

de meesten zijn al gestopt met vliegen voor dit seizoen , dat is duidelijk te zien :)

Tsja, als de hele club komt dan heb je er wel een paar bij elkaar. Enige manier om dan op te vallen is door op z'n kop in de sloot te gaan liggen. ;)

best knappe onderkant idd ;)

zo , alle feestjes weer voorbij , ik sta alweer in de startblokken om te gaan buffelen :cool:

alvast welterusten .

Laatst bewerkt door een moderator:
In je dromen ;)

Vandaag in Almere geweest. Heli gevlogen met Sam en Henry. Er was nog een jongen uit Almere waar ik de naam niet van weet. Bas kon niet vliegen omdat zijn beide helicopters in de prak liggen.

Was leuk oefenen voor komend weekend, mits het weer goed is natuurlijk.

Gelijk 4 lipo's van Sam overgenomen voordat ze naar Knaller gaan...hi,hi
Een nog betere prijs gekregen omdat ik sneller was.

*Nu lekker in de relax mode gaat*

Joop bedankt voor het meerijden, was gezellie :yes: Moest wel ff 450 km rijden maar heb wel een topzender nu :banana: Nu de boel bestuderen/inregelen en zaterdag vliegen :wink:

@ Sleur je Gens ace lipo's zijn geregeld.
@ Phil je gens ace lipo's zijn geregeld.
@ Siggy je gens ace lipo's zijn geregeld.
@ Spikkel voor jou ook..

Lijstje mag langer dus wie intresse heeft even een Pm doen naar mij.

Laatst bewerkt:
Funjet ook weer knallen binnenkort :banana: Zal een stuk beter gaan dan die turnigy's.
Wanneer ff ophalen Knaller, zeker in Purmerreutel dan?

Nee, ik l aat het wel naar mij sturen en dan op de de club opdelen. verder hoe of wat met betalingen stuur ik naar de de betreffende via de Pm box.

Knaller, ik zie er toch even vanaf, Diana wordt woest dan. Net een zender en gelijk nieuwe accu's :nooo:
Thanks voor het aanbod :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back