Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
en ik dan ?
Ging over batterijen. Als je harddisk vol is, bolt de behuizing op.Ja ! Die heb ik laatst van Sleur gehoord.Het verschil is niet meetbaar maar hij is zwaarder.....:teacher:
Tis die kortsluiting in je hersens die het lekker maakt,dat het daarna uit je pijp pruttelt is leuk.Ja dat n..k.n is niks,maar dat geknetter in de pijp ,dat moest een uur duren!
Ook gefeliciteerd.
Het is een schilder die voor de aannemer werkt.Daar heb ik niks over te zeggen.Heb al een aantal keer gevraagd of ie geen intresse heeft in een andere schilder.Dat heeft ie niet,dan kan ik er weinig aan doen.Ook al bij andere mensen gevraagd waar ik plafonds heb gesmeerd,en de meesten hebben al een (huis)schilder.Ga wel altijd terug om te kijken hoe ze het plafond dan opgeleverd hebben.En 6 van de 10 keer komt het er goed uit
Als ik je ergens binnen kan praten,zal ik het zeker niet laten.Knap pleisterwerk verdient een fraaie verflaag.Zo simpel is het.je hebt iig je best gedaan
als een klant wat te stucen heeft denk ik ook aan jou , alleen kom ik pas in beeld als het stucen al geschied is .
strakkies weer ff da voice kijken en bankhangen .
en morgen proberen is lekker uit te slapen![]()
Als ik je ergens binnen kan praten,zal ik het zeker niet laten.Knap pleisterwerk verdient een fraaie verflaag.Zo simpel is het.
Voor de vakantie een woonkamer gedaan en de mensen gingen het zelf witten.Glad wandwerk,inc plafond met plint.Kom kijken nadat ze gewit hadden,alles vrolijk in de structuurverf gezet inc plafond en plint.Dan schieten de tranen in je broek![]()
Iets als, je zojuist gewassen auto die door een een groep reigers onder vuur wordt genomen?;-)
![]()
ohw , dat is erg zeg 8O
tja , sommige mensen gaan dan zelf klooien om centen te besparen , dat hou je toch .
*zo ff forum op slot en teelevee aan*
was je er ook weer ?![]()
Ja, er gaat een hoop data verloren... 8O :rolling:Ik zat er echt op te wachten om te weten hoelang jouw gemiddelde zaadlozing duurt Sleur.....![]()