Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja dat heeft hij een vrij lage woonkamer in een puntje over de lengte 5x4
en een hobby hok van 10 x 5 meter met keuken:D oja en;) bij de voordeur een wc

350 euro!! voor 35 euro heb ik een nieuwe lipo! 10 nieuwe lipo's dan maar en oja, nog veel extra spareparts via pk;) t houd maar niet op

@ knaller: mijn ontvanger (lrp) is 2 keer kapot gegaan in 2 dagen rijden terwijl mijn instellingen goed waren. dus nu even kijken of dat dus aan mijn servo ligt of aan mijn regelaar. en anders gewoon dikke pech met de zender. nu een flysky gt3b besteld

@ knaller: mijn ontvanger (lrp) is 2 keer kapot gegaan in 2 dagen rijden terwijl mijn instellingen goed waren. dus nu even kijken of dat dus aan mijn servo ligt of aan mijn regelaar. en anders gewoon dikke pech met de zender. nu een flysky gt3b besteld

Voor mij is er maar één merk :teacher:

Futaba-4PK-Super-R-1_0_0.jpg

naja heb net een hardstikke dure auto aangeschaft voor races dus ga die ook gebruiken:) heli of vliegtuig moet ik even kijken of dat naast me auto nog kan

Deze had ik in mijn auto-tijd, was echt het beste wat er toen te krijgen was :wink:

react.jpg

Zo goed... ze konden niet eens het glaasje recht monteren :hammer:

spektrum blijft gewoon gelijkwaardig aan futaba. En elke sukkel die zegt dat futaba beter is moet zijn huiswerk is beter gaan doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back