Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@junkie: Nee, die zender ga ik de komende wintermaanden weer gebruiken. De kids gebruiken mijn DX3 voor hun karretjes. :( Maar ik weet me nog wel een indooravondje te herinneren waarbij je bereik minder dan 20 meter was. Bleek achteraf toch meer techneuten dan technisch falen. ;) :yes:

nee , dat was wat anders , want diezelfde spektrum gebruikte ik ook voor mijn baja toen , en die had een prima bereik ;)

mogge btw ;)

Goedemorgen all!

Het voordeel van je organisatie over meerdere locaties verdeeld hebben zitten. Mijn werk zit nu (voor 3 dagen in de week) 15 minuten fietsen van mijn huis (10 minuutjes met de auto).
De overige 2 dagen moet ik nog gewoon naar Huizen toe, met alle file ellende vandien :(

Maar vandaag, Amersfoort it is!

*Wakker worden aan het is* :morning:

Wat ben ik blij dat ik op het werk heb gezegd dat ik geen iPhone 5 wil maar een Android telefoon (weet nog niet welke, komen nog wat leuke modellen eind oktober). Maak je een foto met dat ding, als je een beetje fel licht hebt, krijg je paarse vlekken. Net of standaard de foto's als met Instagram verkracht zijn. 8O Na wat zoeken blijkt dat een feature, geen bug. :hammer:

Moet wel zeggen dat de iPhone 5 mijn verwachtingen overtreft. Niet zozeer qua techniek en gebruiksgemak maar wel de vormgeving. :yes: Beeldschermverhouding is erg aangenaam (zoals ook op de HTC One V). Bij elkaar een mooi slank en plat telefoontje. Alleen jammer dat de alu rand zwart is gemaakt, maar dat is een persoonlijke smaak. 8)

/eerlijk is eerlijk

Vinnie, ik heb 5 nieuwe doosjes, Blauw, Geel, Groen, Wit en Rood :(

Sorry, geen oranje dus.

Bedankt voor t kijken
Denk ook dat alles geel is ipv oranje
Ook bij hobbyking is geel
Alleen lossen leds zijn er in t oranje
Maar dat is weer zoveel werk
Maar is t donker geel of echt heel licht geel
Komt in de straalbuis van en Edf jet
Kleur van vuur
Mischien een combi geel wit zoals Jasper aangaf

dezelfde als ik heb besteld. komt vandaag of morgen binnen:D maar ik heb em voor 66 in plaats van 80

ik kan je vast zeggen dat het een fijne zender is, ligt lekker in de hand , je scrolt makkelijk door de menu's heen , zitten genoeg funkties op voor een beetje rondraggen , mooi groot verlicht screen .

wel ff het cd'tje in je computer duwen ,dan zie je de manual , wel makkelijk met het binden .

nu nog ff testen hoe ver het bereik is , maar dat zal wel goed zijn .

ik heb de zender gekocht voor een meijer incl extra ontvanger .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back