Sleurhutje
Forum veteraan
Iets met de 7e en 43 of zo. Weer een zondag verkloot omdat er visite komt. :evil:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Iets met de 7e en 43 of zo. Weer een zondag verkloot omdat er visite komt. :evil:
Zaterdag sta ik al de hele dag in de regen vrees ik. Iets met jeu de boules.vier je het toch op zaterdag , dan is het pleurisweer
dan kan je zondag aan de hobby![]()
Zaterdag sta ik al de hele dag in de regen vrees ik. Iets met jeu de boules.![]()
volgens mijn wordt hij 50 (43 + 7 = 50) toch?????![]()
Een ballendag dus ? ;-)
Jij maakt geen vrienden Joop ;-)![]()
Zaterdag sta ik al de hele dag in de regen vrees ik. Iets met jeu de boules.![]()
Ach, ik weet wie het zegt. Opa heeft recht van spreken zullen we maar zeggen.Jij maakt geen vrienden Joop ;-)![]()
Geeft niet hoor. Je blijft lief.ja je heb gelijk SORRY HEER SLEURHUTJE![]()
![]()
Snotaap, moet je niet naar bed? Sesamstraat is al afgelopen, het is al acht uur. Tanden poetsen, pyjama aan een vlak jij. :teacher:Ja zie je wel, toch 50![]()
Snotaap, moet je niet naar bed? Sesamstraat is al afgelopen, het is al acht uur. Tanden poetsen, pyjama aan een vlak jij. :teacher:
Lullie hebben gelijk. Het is echt rustig op club.
Zit hier geheel alleen te knutselen. Toch nog even gevlogen met
de 700 vanavond. Had hem vorige week geheel opnieuw ingesteld. Vanavond ff gevlogen. Als een zonnetje. Alleen de headspeed weer even wat hoger zetten. 2000 rpm klinkt erg laag. Wel 7:30 min. vliegtijd met nog 24% in de accu's.
Nu op club de DJI Naza quadcopter updaten met nieuwe software.
Lullie hebben gelijk. Het is echt rustig op club.
Zit hier geheel alleen te knutselen. Toch nog even gevlogen met
de 700 vanavond. Had hem vorige week geheel opnieuw ingesteld. Vanavond ff gevlogen. Als een zonnetje. Alleen de headspeed weer even wat hoger zetten. 2000 rpm klinkt erg laag. Wel 7:30 min. vliegtijd met nog 24% in de accu's.
Nu op club de DJI Naza quadcopter updaten met nieuwe software.