Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jup, maar ik kon ze gewoon laden, omdat ik daar rekening mee hield. ;)
Pieter heeft me even geholpen :thumbsup::yes:,en zo als het er nu naar uitziet,is een accu al overleden.Hij geeft helemaal geen sjoege,heb hem nog niet door gemeterd ik heeft geen multimeter helaas.Nu die ene aan het laden en kijken of we kunnen rijden met dat orgel

Laatst bewerkt:
E-Revo's op het asfalt :nooo:

Dit is hoe het wel moet :yes:

Laatst bewerkt door een moderator:
/overbodig bericht geworden

Ik wilde het net uit gaan leggen maar ik begrijp dat pb je al heeft geholpen. Geen link truukje, gewoon een voor een de draadjes verplaatsen, kwestie van 30 seconden per accu.

/betonboorder
Ook allemaal weer gereed, zie je weinig meer van. Keurige roostertjes geplaatst en weer getegeld.

*auto bij de garage ophalen gaat*

Zo ook weer terug is van MAN garage we hebben leuke gebbetjes in de comp gezet,piepje bij sluiten,twee piepjes bij openen,auto lock,comfort sluiting,mediabox gecodeerd etc etc.
En voor weinig, gelijk maar ff in het mag wezen shoppen.
Zit nu alleen nog te wachten op gasveren zodat de automatische kofferbak openeing ook werkt.Ik is blij.

ZOOoo , junkie weer thuis ! erg blij mee !
met 3 man gelukkig de klus kunnen klaren , netjes een pilsje gedronken om te vieren dat het weekend is ;)

lekker RUSTIG weekend houden , beetje thuis rommelen , met het gezin weg enz , vooral lekker uitslapen :sleepy:

zo ff lekker een schoonheidsslaapje houden om op te laden voor de televee avond !

salut .

ps ; mooi indoorkarretje snoek , ziet er netjes uit :cool:

netjes een pilsje gedronken om te vieren dat het weekend is ;)

ps ; mooi indoorkarretje snoek , ziet er netjes uit :cool:
Ook al zal je hem niet netjes gedronken hebben,hij heeft in ieder geval gesmaakt :D
Wel grappig bakkie he,ga zo even een proefrondje rijden.
@ Gorby kom op met de picas van je nieuwe voiture

Hier de pica's.
2m3gwmc.jpg

mvs1zb.jpg

/overbodig bericht geworden

Ik wilde het net uit gaan leggen maar ik begrijp dat pb je al heeft geholpen. Geen link truukje, gewoon een voor een de draadjes verplaatsen, kwestie van 30 seconden per accu.

/betonboorder
Ook allemaal weer gereed, zie je weinig meer van. Keurige roostertjes geplaatst en weer getegeld.

*auto bij de garage ophalen gaat*

Snoekie was even langs geweest bij mme, en ik heb het even gedaan voor hem. Kan hij ook weer rijden.

En een proefrondje gereden met de mini focus

,glijd lekker door de bochten en niet 1 keer op zijn dak.Heerlijk bakkie,zal vanavond wel anders zijn,we zien wel :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back