Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moggel mannen..

We mogen weer.. Lekker an die arbeit!

filmpje van afgelopen zondag..

Vlucht in Uitgeest

Leuk filmpje Nickos. Misschien een idee om je camera iets omlaag te kantelen nog, zodat je meer grond en minder blauwe lucht ziet?

Laatst bewerkt door een moderator:
best lullig voor mij , ik dacht dat het vandaag donderdag was , dus ik dacht al werkende , heerlijk ,morgen is het al vrijdag :p ... NOT ! :mad:

dan tap ik maar een pintje met mijn snotkop om toch wat troost te verkrijgen :)

beter merk dan toch maar?

ik laat em even op me vaders werk doormeten. de hele auto met servo en regelaar maar t rare is is dat alle elektronica is getest op een andere auto en alles deed et prima. ook de zender is getest maar die deed t niet goed.
ik heb de servo ook al getest met me servo tester en me multimeter en die kwam toen op 2A onbelast uit. is dat veel?

quikchat modus aan :p

klopt , hij heeft geen subtrim , vond ik ook minder , maar als je alles goed afstelt aan de auto ,kun je het laatste beetje wel gewoon uit trimmen op stuur en gas .

verder heeft hij volgens mij dezelfde functies als de spektrum .

waarschijnlijk zal ik dan weer richting de sanwa mt4 of m12 als die goedkoper is. of terug naar spektrum want die deed t perfect behalve de range

waarschijnlijk zal ik dan weer richting de sanwa mt4 of m12 als die goedkoper is. of terug naar spektrum want die deed t perfect behalve de range

als je je spectrum zender nog hebt , moet je hem naar duitsland opsturen , horizonhobby meen ik . dan word hij gemaakt , en heb je weer bereik .

die heb ik niet meer. ik had me geld al terug gekregen. ik wil wel misschien een dx3r pro. 209 in duitsland

de kans is groot dat die wel range heeft , maar ik kan het je niet beloven , sommigen zenders staan op 10 mv de andere spektrum weer op 100mv , en op laatst genoemde hoort hij te staan en heb je plenty range .

kortom , je moet geluk hebben bij spektrum :rolleyes: ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back