Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moggel iedereen :yes:

@ Jasper, gaaf dat het werkt :thumbsup: Ik had het welbekende programma ook op XP compatibiliteit gezet en toen draaide het ook gewoon.
Mooi dus :mrgreen:

Ik zie je vanavond op de club, ben wel eerst ff met Ruben zijn voetbaltenue ophalen. Zaterdag de eerste wedstrijd dus dan mag ik er ook aan geloven :mrgreen:

Dan snap ik niet wat je loopt te klagen over gaarheid. Wij hadden uitgebreid luxe broodjes en een pintje achteraf. Gaar ben ik zeker niet. :nooo: :lol: En ik weet ook dat ik dit nog lang vol kan houden zonder rugklachten. ;)

klopt , je zal het langer uithouden , maar ik ben iemand die moet bewegen anders word ik gek ;)
als mijn rug het begeeft kan ik eerder met pensioen , heb een aardige arbeidsongeschiktheid verz lopen , daar kun je zowat een huis voor huren als je ziet wat ik per maand betaal :shock: ;)

laatste droge dag voorlopig , dus nog ff buffelen buiten .

ps; mogge

Zo, ik ben ook weer terug uit Britserland... Teveel gezopen daar met de Britsers:cool:, ook ik ben geen 18 meer merk ik:murder:

Hobby op slot gezet want het weer is bokkie en heuls geen tijd voor ophet moment...:confused:

Ohw....enne....Mogge.!

klopt , je zal het langer uithouden , maar ik ben iemand die moet bewegen anders word ik gek ;)
als mijn rug het begeeft kan ik eerder met pensioen , heb een aardige arbeidsongeschiktheid verz lopen , daar kun je zowat een huis voor huren als je ziet wat ik per maand betaal :shock: ;)
Aai, je betaalt je nu scheel aan premies en netto hou je er straks een paar honderd eypo aanvulling op je pensioen aan over. Langzamerhand wordt het interessanter om maar gewoon geld zelf opzij te zetten op een rekening. Een spaarrekening levert ook niet veel extra op maar je houdt er mee aan over dan dat die banken voor jou alles vergokken op de beurs en nog een rekening voor de gemaakte kosten sturen. :?

Wat mij betreft mogen ze die banken eens goed hard aanpakken. Zelf een rente van 1.5% geven en als jij per ongeluk een dag rood staat dan hangen ze gelijk in de telefoon en dreigen met van alles. Het is ook zot dat een bank voor elke euro die ze op wat voor manier hebben, er 3000 uit mogen geven. Dus als je 10 miljoen bij je collega bank leent, mag je als bank 30 miljard verbrassen. Zo raar dat er een bankencrisis is ontstaan... Het geld is er nooit geweest, alleen fictief/op papier. :hammer:

Oh ja, en mogguh. Het is wel errug lekker weer zeg. Per ongeluk bij kantoor de verkeerde kant van de wijk in gelopen. Even een extra wandelingetje met dit weer kan geen kwaad.

Aai, je betaalt je nu scheel aan premies en netto hou je er straks een paar honderd eypo aanvulling op je pensioen aan over. Langzamerhand wordt het interessanter om maar gewoon geld zelf opzij te zetten op een rekening. Een spaarrekening levert ook niet veel extra op maar je houdt er mee aan over dan dat die banken voor jou alles vergokken op de beurs en nog een rekening voor de gemaakte kosten sturen. :?

Wat mij betreft mogen ze die banken eens goed hard aanpakken. Zelf een rente van 1.5% geven en als jij per ongeluk een dag rood staat dan hangen ze gelijk in de telefoon en dreigen met van alles. Het is ook zot dat een bank voor elke euro die ze op wat voor manier hebben, er 3000 uit mogen geven. Dus als je 10 miljoen bij je collega bank leent, mag je als bank 30 miljard verbrassen. Zo raar dat er een bankencrisis is ontstaan... Het geld is er nooit geweest, alleen fictief/op papier. :hammer:

ik doelde op mijn arbeidsongeschiktheid verzekering , ik betaal daarvoor een premie gebaseerd op een bepaald bedrag per maand .
de verzekering is gebaseerd op mijn beroep , dus kan ik niet meer schilderen krijg ik uitgekeerd per maand en hoef niet te solliciteren of iets anders doen .

wat jij bedoeld is pensioen sparen , dat doe ik ook , maar dat kan ik idd beter zelf beheren , dan hou ik er meer aan over denk ik .

wat ik nu al weggebracht heb aan pensioen en arbeidong. verz , kon ik al op mijn 55ste stoppen met werken ;)

jammer dat het morgen regent , had ik net mijn klus afgekregen :mad:
ook wel jammer als het hele weekend nat gaat worden , maar we zien het wel .

PINTJEUUUU

Hatsekidee, een vervanger voor de MiniNacht voor weinig geregeld. Morgen uit het werk ophalen en dan snel door schaap schransen. :D

oh ,natuurlijk , je rijd even naar duitsland :shock:

toen ik 9 jaar was had ik nog geen galaxy S mobieltje , mijn dochter heeft die nu wel :o , in welke tijd leven we ? ;)

tja ,als hij hier nu in een la ligt is ook zonde , en floor heeft hem al vol games gestampt .

Haar halve klas loopt al met een mobiel , maar ze stonden wel te kijken dat floor met een galaxy S aan kwam zetten bij de media les :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back