Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fokkerdefok. Toch maar rap het verbouwhok voorzien van een plafond en vloerverwarming. Best rap frisjes. Kacheltje moest er flink bij gloeien om het aangenaam te houden. Maar de koelkast heeft het weer makkelijker, dat dan weer wel. :celebrate:

Ja, en als je te lang wacht wordt de koelkast vanzelf een vriezer :rolling:

heerlijk warm hier op de hobbyzoldert :cool:

nog druk met DF 2

vleugel ligt wat hoger omdat hier een snel novarossi blok op komt met resopijp op zijn dakkie , en onderhands gooien dan geen optie is :)

wel een hoop werk , maar iets bouwen zoals het niet bedoeld is ,is juist leuker ;)

dogies003.jpg

2dogs012.jpg

Knaller, die CopterX 500 kloon die jij onlangs had (was van een ander geloof ik?), die had de nodige mankementen toch?

Was dat een torque tube, of een belt drive?

en toen was de HK 500 ook klaar voor maiden..

420917_510073555671095_1939576685_n.jpg

zal mij benieuwen. Nog even Ec5 connector aan de accu solderen en even tijd hebben om af te stellen.

Mogguh. :morning: Even het deeg kneden voor de broodjes, de F1 kijken, mijn drijfvermogen testen, kindervergaardag, mijn moeders vergaardag en dan is het alweer maandag. Eindelijk rust.... ;)

mogge !

lekkerrrrr weertje :!:

krissiecrash ; hier een landing gestel voor je xtra :yes: <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

vntm

Laatst bewerkt door een moderator:
Yep ,tegels in mijn nieuw gemaakte toilet boven.
Dat was eerst een kast op de overloop en daar heeft ik nu zo'n hangpot in lope legge maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back