Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook al tegen jou ? :-) ;-)
Nee, dat zei ik niet. :? :(

sleur ; kijk maar uit met je broodjes schaap, er is een groot onderzoek geweest , in de meeste van die toko's komen veel bacterien voor en ook veel de poep bacterie 8-O

smakelijk eten voortaan :)
Dat is van die kebab waarvan je aan de dunne raakt. Vond ik toch al nooit te vreten. Ons tentje is niets mis mee. Ik weet in 0251/Bwk in ieder geval twee tentjes waar ik nooit zal komen.

nee hoor ook in je hand:D je weet er niks van
Precies. Dan moet je Smarties nemen (volgens de reclame).

Klote biologische klok. Wil je uitslapen, gewoon weer om 06:38 wakker (wekker gaat normaal 06:40 en ben ik altijd voor). :evil: De iPod maar even vullen en dan een frisse neus halen.

t begint hier aardig dicht tetrekken
de lucht ziet er uit als of t gaat sneeuwen
en nee heb gisteren niet teveel gedronken
zou t effe in de gaten houden want t ziet er niet best uit

Prima weertje. Zou gaan wandelen maar toch een stukje versneld. 8O Zag er wel indrukwekkend uit maar de bewolking zit vrij hoog en verwaait voorbij de duinen. Inderdaad erg sneeuw/hagelaachtige lucht. Maar volgens de meest recente voorspellingen nog altijd een verwaarloosbare kans op neerslag en meer dan 45 minuten zon per uur.

Ik zeg: Niet zeiken, vliegen met die hap.:yes:

Regen in monkeytown... :(

Goedensmorgens ...

--edit-- Volgens uienradar blijft het de gehele middag toch wel droog..

Wel laarzen inpakken gaat..

mogge all .

snel ff een bakkie pleur scoren en lekker mijn mand weer in , daarna zie ik wel , hier ook regen in 075 en er komt nog een strook aan incl wk 5 is dat natuurlijk weer echt een weekendweertje :)

ik heb 2 maidens klaar staan ,die doe ik liever bij wat mooier weer .

Heren, helaas kan ik niet komen vanmiddag. Zoals een enkeling al wist is mijn schoonmoeder gedwongen opgenomen op de PAAZ afdeling van het Zaans Medisch Centrum, het gaat niet al te best met haar dus we moeten vanmiddag heen, we kunnen haar natuurlijk niet aan d'r lot overlaten. Ik hoop wel op tijd terug te zijn zodat ik nog wat veldgevlieg kan meepakken. En vanavond ben ik natuurlijk wel op de club.

Zit wel ff in de baalmodus... ook al is het mijn schoonmoeder :wink:

@spikkel,

Heb jij toevallig nog je oude kappen van de 450.
Ik zoek er nog 1. Mocht je wat hebben zou je die mee kunnen nemen.
Wil ik wel van je overnemen.

Gr. Jasper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back