Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
iemand interesse in een Graupner3065 7TP balance bordje met kabel?
20121103_135827_zps6cf3acf6.jpg

*punthoofd heeft* :puppydogeyes:

Gisteren beetje flink gezopen op het feestje van mijn schoonpa. :? Ik moet het ook gewoon bij bier laten en niets anders. :hammer: Nou ja, straks frisse neuzen op de jeu de ballenbaan. Morgen eens kijken of er wat te vliegen valt...

Het gevoel kent. Gisteren even aar de stad geweest met een paar maten. Ik weet nu ook dat een time warp ontstaat als je bier drinkt en niet alleen de knop op de wekken die 9 minuten voorbij springt. Voor ik het wist was het alweer na 4 uur. Toen toch maar naar huis gegaan. Wakker worden is dan altijd lastig maar vrouwlief had wel een lekker bakkie koffie voor me op bed :thumbsup:

Bootje weer opgehaald, straks de kijker en hopelijk koper :)

@ Gorby......

Home Page

Prima adresje. Heeft mijn laptop voorzien van een nieuw scherm(was erop gaan zitten:hammer:) voor dezelfde prijs als het goedkoopste losse scherm zonder montage wat ik op interwebs kon vinden.... Ik was erg tevree. En binnen een dag weer gefixt

zo , en weer terug van da gezinstag , totaal gesloopt ,en het is zwaarder dan een werkdag :)
dat krijg je van slenteren op muiderslot en daarna nog shoppen te amstelveen in een zeer druk winkelgebeuren waar je snel in verdwaald :?

*blij is weer thuis te zijn :p *

phils ; wat vind jij van zoiets ?
ik vind dit type stiekum wel gaaf , en natuurlijk oerdegelijk bmw .
of ben ik dan gelijk zo'n "bmw" rijder :rolleyes: ;)

of zou je deze wel een dagje willen lenen ? :D
BMW R 1100 S

Zijn dartbordje opgehangen heeft op zolder.Koelkastje aan gezet met wat pintjes.Zo de draagbare radio even stallen.En maar weer eens gaat darten :D

Kan je morgen de hele dag pijlen keilen want het word een zootje bokweer.

is dat zo ? ik dacht dat het beter werd dan vandaag , al was het vandaag ook erg waterkoud , brrrrr :)

we zien wel , bajalien staat aan de tiet , als er wat luitjes gaan kom ik ook ff , en anders lekker wat aan mijn motor pielen ende schoonmaken , ik wil gaarne deze er voor in de plaats :cool: piskaDgnYeY[/media] R 1100 S Boxer Cup Replica Replika - YouTube

eerst nog ff een proefrit maken , want het is wel een flinke joekel :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back