of gewoon lekker suf nieuwjaarsdag vliegen![]()
:nooo: :nooo: :nooo:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
of gewoon lekker suf nieuwjaarsdag vliegen![]()
HT rullezzzzzzzz:nooo: :nooo: :nooo:
Ben der nu al klaar mee,lekker wat anders doen in het nieuwe jaar.niet afwachten,maar ondernemen![]()
Gaan we nog oudjaars bashen,of gewoon lekker suf nieuwjaarsdag vliegen![]()
Het laatste gedeelte van de Baja uit elkaar gaat halen,en dan weer de originele schroeven erin.Weg met die rvs meuk,of zal ik maar even wachten tot de 21ste![]()
Volgens RTL Z is er een groot tekort aan timmermannen![]()
Wilde vanavond naar de club komen om de Swift "Maiden klaar" te hebben, maar werd achterhaald door een griep.. zweten in m'n nest en morgen thuis blijven.
Heb ik nog wel liggen denk ik.zgazik hoop dat ik voor die tijd mijn diff cups binnen heb anders wordt nie bashen nie.
Gewoon voor mijn zelf,komt helemaal goed.Ht bash komt ook goed.de alu blijft erop,alleen weer terug naar de originele schroeven,meer niet.Maar ga jij patatjes bakken met de oudjaarsbashvoor jezelf of in loondienst ? en als wat dan ?
ik loop de laatste tijd ook te denken aan iets anders , lijkt me wel een uitdaging , van mij part in loondienst ,als ik het maar naar me zin heb .
Als het zo doorgaat met dat crisses gedoe is er toch geen werk meer als skildert , ik voel het aan mijn water
en thuiszitten is het ook niet , dus we zien wel
ik heb mijn hobby al zowat verkocht , dus minder loon is dan minder erg , en als er dan een onderdeel stuk is aan mijn baja , moet ik even het eind vd maand afwachten en dan kan ik weer wat bestellenzo gaat dat dan
ht bash lijkt mij wel weer eens leuk .
dogfightertje gaat natuurlijk mee 8)
nu praat je verstandigweg met die zware bling meuk ,26cc erop,tuned pipe erop , en gaan , en alles blijft heel
![]()
En gevonden,heb ze liggen voor je kerelik hoop dat ik voor die tijd mijn diff cups binnen heb anders wordt nie bashen nie.
Heb ik nog wel liggen denk ik.zgaz
Gewoon voor mijn zelf,komt helemaal goed.Ht bash komt ook goed.de alu blijft erop,alleen weer terug naar de originele schroeven,meer niet.Maar ga jij patatjes bakken met de oudjaarsbash![]()
Ik kan een hoop, timmeren,tegelen,en nog meer.Ben er niet zo snel in als de vakmensen.Maar het werk is net zo netjes,dus wordt een beetje van allerhande wat.Ik vind het best,ben van alle markten thuis,en wat afwisseling vind ik leuk.ik hoor op de ht bash wel wat je voor job gaat lope legge uitvoeren
patat en andere snacks bakken moet wel lukken , alleen het terugrijden met een warme (vloeibare) frituurvet is spannend kwa klotsen ervan door mijn volvo heenuppydogeyes:
nog even onder voorbehoud van of ik gezinsverplichtingen heb , maar een bash heb ik wel zin an
Lekker mijn nest in nu , morgen weer aan den skilder arbeit
Ik kan een hoop, timmeren,tegelen,en nog meer.Ben er niet zo snel in als de vakmensen.Maar het werk is net zo netjes,dus wordt een beetje van allerhande wat.Ik vind het best,ben van alle markten thuis,en wat afwisseling vind ik leuk.
Niet lopen miepen nou,voordat je terug rijdt pleur je het vet eruit en klaar.Maar je ging hem toch omruilen voor een panda![]()
Gooi je het toch in je benzinetank. De literprijs van frituurvet is lager dan dat van benzine of diesel.ja en steeds een 10tje vet wegpleuren , het is ressesie hoor![]()
Ja dûh, da's toch elke nacht.vanacht was het 2:30.
Pffff, slecht geslapen. De schuld van roonroon met zijn hippe vlieger. :evil: Vervelend hoor, moeten kiezen.En nee, niet allebei. :lol:
Ik kan ook alles. Ook niet zo snel als de pro's maar wel netter
Ik voorzie een driemanszaak, HTklusbedrijf & Co