Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kon je oom agent niet om een piepert vragen??
Ik heb de zolder geruimd en een Last Down 3V xxl in huis gehaald voor t volgend seizoen.

Grtz
Na dacht laat ik vriendelijk blijven had al genoeg oponthoud vandaag en z'n ding dat gaat lopen piepen als er wat aan de hand is heb ik hier al dus hoef geen 2de.

Even opgezocht op internet mooi kissie.:thumbsup:

Nou nou, na ruim 3 weken eindelijk mijn accu's binnen. Besteld bij het NL Warehouse van die mafklappers van HobbyKing. Waren gewoon op voorraad (10+) en zijn nooit in backorder geweest. Kennelijk waren ze pas de 21e echt op voorraad en toen ook geleverd. :evil: Daar bestellen we dus ook niet meer. :nooo:

2445gdw.png

ja die is er vanavond :D

top. Wilde vragen of Phil dat rood nog had voor op de vleugel en het evt. nog mee wil nemen. neem ik de vleugels mee :D
was een beetje lomp de laatste keer dat ik vloog met de caravelle pakte de vleugel verkeerd waardoor ik met me duim de balsa indrukte.:puppydogeyes:
Balsa dus beschadigd en moet voorzien worden van een druppel lijm.

@phil ben jij vanavond opde club?

Ja, hoezo? Je gaat me toch geen klop geven 8O

---EDIT---

Ik heb nog wel een beetje rood, moet nog steeds langs de stickerboer :yes:
Zal wel meenemen wat ik nog heb... komt goed :thumbsup:

Faptop neem ik ook ff mee, kunnen we simmen :mrgreen: Is verder toch weinig te doen dan alleen zuipen. Ik moet rijden dus dat gaat niet en vreten heb ik de afgelopen dagen al genoeg gedaan :rolling:

O ja, UPC mannetje is ook langs geweest. Speciaal voor mij een nieuwe modem/router in de achterbak... alles werkt nu naar behoren :thumbsup: Hij installeerde de boel ook nog voor mij... had ik zelf niet beter kunnen doen, gewoon jezelf een beetje van de domme houden dan :rolling:

I love UPC

Zoo, vleugeltjes van de jet ook een laatste verfbeurt gegeven, zien er weer uit als nieuw..

Zelfs de kleur is 99% goed :yes:

full

Vanavond nog even de airbreak in de verf zetten, dan begint het echt op te schieten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, hoezo? Je gaat me toch geen klop geven 8O

---EDIT---

Ik heb nog wel een beetje rood, moet nog steeds langs de stickerboer :yes:
Zal wel meenemen wat ik nog heb... komt goed :thumbsup:

Faptop neem ik ook ff mee, kunnen we simmen :mrgreen: Is verder toch weinig te doen dan alleen zuipen. Ik moet rijden dus dat gaat niet en vreten heb ik de afgelopen dagen al genoeg gedaan :rolling:

Top thanks:thumbsup:

Okay, we gaan een sim avond houden dus? :mrgreen: :pc:

*notebook voorziet van Phoenix RC* 8)

@3dfresh, tot welke windsnelheid kun je met je multirotor vliegen,broertje op de antillen wil er 1 kopen maar daar waait het altijd nogal.

Waarschijnlijk geen club vanavond, eerst nog een klusje.

Vanmiddag 4 kratten aangeschaft,we gaan het proberen.Litertje daags moet lukken. :DIets meer als drie flesjes op een dag.Wordt het een oudejaarsborrel op de pub,heb ook wel even zin om er tussen uit te gaan ;)

zit aan mijn 2e flessie , dus kom in de buurt :D

ik had ook wel ff zin om te cluppen , maar wil dan op de kr1 ,en dat is misschien toch net iets te ver kwa koude en ik de motor nog moet gaan vertrouwen .

en als ze allemaal suf op een beeldscherm zitten te kijken is ook niet gezelli , ik haat simmen ! :)

zit aan mijn 2e flessie , dus kom in de buurt :D

ik had ook wel ff zin om te cluppen , maar wil dan op de kr1 ,en dat is misschien toch net iets te ver kwa koude en ik de motor nog moet gaan vertrouwen .

en als ze allemaal suf op een beeldscherm zitten te kijken is ook niet gezelli , ik haat simmen ! :)

logisch, simmen is electro....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back