marcelsiggery
Forum veteraan
En we weten allemaal dat JR nu een engeltje is ?? ;-) 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee man, hardstikke lachuh. Een Dogfighter stuurt gewoon bij hoge snelheden. Een EZ* doet hele gekke dingen bij 100+ per uur (ineens vol down, snap roll, gewoon geen besturing die werkt etc.). En bij 6 à 7 Bft. echt uitdagender.En het geluid natuurlijk, heerlijk retro HT.
Ik hou dur vanEZ* rulez in 2013 ;-)
Hey Corby, rustig aan he!
@ Choco, je rompie zag er goed uit, netjes hard geworden..
@ oliesjeik, ik kwam mevrouw oliesjeik net tegen, die was jou duur verdiende pegularie aan het opmaken 8O![]()
weet ik, bij Leen Bakker toevallig?
Je zit in turkeyu, maar jou ontgaat ook niets he,
Haha, dat kloptik zou maar een weekje bijboeken daar
![]()
*bier*
*tapas*
*bier*
*bier*
*tapas*
*bier*
*is het al nieuwjaar* :?
Klinkt als de hoogfrequent generator voor de VFD stuk is. Anders de gloeidraad van de VFD zelf maar dat is niet waarschijnlijk. Effe oppassen, staat zeker 400V op (beetje geluk 2000V of meer en hoogfrequent, geeft lekker brandwonden). 8)WTF !!!!
Valt het display van mijn Sony ST-SB 920 ineens uit ???
Sleur !!!!! Binnenkort ff tijd ???
Vast wel. Meestal een geplopt condensatortje. Even kijken of er elco's bij staan met een bol kopje 8O of polyester C'tjes wat gratiné zijn. Met een natte vinger werkt ook goed om te kijken of de hoogspanning werkt (zwarte streep op je vel: hoogspanning ok).Is dit te repareren ? Ben er ziek van :-(