Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee man, hardstikke lachuh. Een Dogfighter stuurt gewoon bij hoge snelheden. Een EZ* doet hele gekke dingen bij 100+ per uur (ineens vol down, snap roll, gewoon geen besturing die werkt etc.). En bij 6 à 7 Bft. echt uitdagender. ;) En het geluid natuurlijk, heerlijk retro HT.

Ik hou dur van :-) EZ* rulez in 2013 ;-)

eens hoor , ez'tje blijft oldscool :D

maar nu even druk met andere gaos :???:

gaas004_zpsaf19706f.jpg

even zelf een filtersysteem feubelen tegen die kolere steentjes die de schoepjes opeten ;)

kwam nog wat gaas tegen wat goed te kneden en te vervormen is .

tussenspijltjes in de openingen weggehaald ( aantal waren al weg )

dat gaas gaat ik wel op zijn plek houden met een rubs goede sileconenkit die hecht op alu .

gaas005_zps1a3ee36c.jpg

gaas003_zps07028417.jpg

gaas002_zpsd5b01251.jpg

ben weer even vd straat :)

kijken of ik vanavond nog een hondvechtertje klaar krijg voor morgen , en wat spul opladen , ben er een beetje uit kwa gevlieg :???: ;)

WTF !!!!
Valt het display van mijn Sony ST-SB 920 ineens uit ???

Sleur !!!!! Binnenkort ff tijd ???
Klinkt als de hoogfrequent generator voor de VFD stuk is. Anders de gloeidraad van de VFD zelf maar dat is niet waarschijnlijk. Effe oppassen, staat zeker 400V op (beetje geluk 2000V of meer en hoogfrequent, geeft lekker brandwonden). 8)

Is dit te repareren ? Ben er ziek van :-(
Vast wel. Meestal een geplopt condensatortje. Even kijken of er elco's bij staan met een bol kopje 8O of polyester C'tjes wat gratiné zijn. Met een natte vinger werkt ook goed om te kijken of de hoogspanning werkt (zwarte streep op je vel: hoogspanning ok). :mrgreen: of even alles doorsolderen, soms gaat er wat los zitten door warmte of trillingen.

Kreeg net een afgedwaalde flinke vuurpijl tegen mijn uitgerichte schoteld,weg beeld:shock::bye:.
Klut dat word geen hd kijken vanavond de sd kanalen maar weer gaat zoeken:hammer:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back