Sleurhutje
Forum veteraan
@P51K3: Niet om het een of ander, maar jij bent zo goed in het stimuleren van de economie. En omdat je het misschien te druk zou hebben... :lol: 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@P51K3: Niet om het een of ander, maar jij bent zo goed in het stimuleren van de economie. En omdat je het misschien te druk zou hebben... :lol:![]()
Gezien.. en zeer zeker niet duur. Maar ik wacht mijn bestelling toch nog eventjes af..
Mag ik vragen, waarom doe je de jouwe weg? Heb je een ander stukje electronica gevonden dat ook voldoet? Of ben je aan het uit dunnen?
@Sleur; kon het niet laten. Maar echt.. er gaat wat moois mijn kant op komen, ga je vanzelf meer van zien![]()
Hey Spikkel,
Heb ik met Phil helemaal na zitten maken. Dat Frame is binnen 30 min. klaar en gespoten. Kosten nog geen €10,-
Ik ben niet bepaald in een positie om mensen hier de les te lezen, maareuh, ben je wel eens geraakt door zo'n propeller? (ik gok van niet, anders had je wat meer de ruimte genomen)
/zeur
Welke controller gebruik je?
Kleine correctie: Die doet nooit iets dat onverantwoord is.Hahaha dat zie je verkeerd
Jasper(piloot vant filmpje)
Is ambassadeur van de veiligheid
Die doet nooit iets wat gevaarlijk is
Dan zou hij een slecht voorbeeld zijn
T filmpje zal wel bewerkt zijn
Kleine correctie: Die doet nooit iets dat onverantwoord is.
Nou ja, wat modelvliegen betreft dan. :lol:![]()
Maar ehh iets doen wat onverantwoord is
Wordt toch gezien/Bestempeld als gevaar?