Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na een half uur/drie kwartier nog steeds wit

20130321_215217_zps8a152f5e.jpg
Een uurtje HoogTij en de onderkant is kaal aluminium. :p ;) Maar ja, op dat vlakke veldje blijft alles mooi glimmend. :? :rolling:

Een uurtje HoogTij en de onderkant is kaal aluminium. :p ;) Maar ja, op dat vlakke veldje blijft alles mooi glimmend. :? :rolling:
Ga niet meer naar Hoogtij,daar is niet meer doorheen te ploegen met die diepe geulen.Sloop hem graag,maar dan wel met springen.We gaan het meemaken hoe lang het houdt.Bij de dominator is dat steuntje afgescheurd :oops: geen idee hoe dat komt.Nu maar de mielke erop,klinkt wel erg beschaafd

Gewoon hotel.... zit in Banbury.. ligt stukje buiten aberdeen. vorige keer zat ik in speedbird inn in Dyce... das naast de parking van het vliegveld.. mis. ken je het...

Plaatsje ken ik niet, maar met het verkeer in Aberdeen elke morgen en middag zou ik op tijd een taxi regelen......gekkehuis daar altijd :rolleyes:
Speedbird ken ik wel, toko ernaast is niet geweldig, maar ze hebben eten en drinken, en je bent sochtends zo op het vliegveld via de parkeerplaats aan de achterkant.

Overigens Phil, dat opzeggen gaat misschien wel gebeuren nog :(

Moet eerst even aanzien hoe vaak ik nog jullie kant op kom, nu ik bij mn nieuwe cluppie zit..

mogge

nog een flink dagje latexen vandaag , en dan eindelijk weekend , heb er zin an om morgen de hercules op te halen en thuis verder te besnuffelen :p

word wel een koud ritje terug met 1 graad :? ;)

Mogguh,

Onderweg gaat om de verlichting voor zondag op te halen.
Daarna nog even wat servo kabeltjes scoren voor de Hype Eagle.

Vanavond nog wat indoor knutselen voor zondag :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back