Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Sleur jij bent ook een vroege vogel op de zondagochtend.
Iets met wat afvalproducten van bier. :celebrate: Daarnaast ben ik altijd vanzelf rond 06:30 wakker, ook in het weekend. :? Is de normale tijd doordeweeks en ik word altijd een paar minuten eerder wakker dan de wekker (iemand moet toch controleren of die wel op tijd af gaat :teacher:).

Hier ook alles gereed. Ik hoop dat we de vliegers een beetje in de auto gaan krijgen met de harde pokke wind. Nou ja, eerst het audio gedeelte en de licheffecten er maar in.
Nog handjes daar nodig om op te bouwen? If so, PB/WhApp maar hoe laat je wilt optuigen. :pim:

ps. Neem zelf wat te drinken of eten mee. Ik heb eerlijk gezegd geen kantine geregeld, dus :worship:
Oei, ik had me eigenlijk verheugd op patat, broodjes kroket, broodjes frikandel en verse koffie. :( Anders bel je die Menno (?) toch zijn bed uit? :sleepy: :lol:

@junkie: Kekke tuffer hoor. :yes: :thumbsup:

En wat die wind betreft, dat is al sinds vrijdagmiddag. Real time wind & weather report IJmuiden - Windfinder

en de komende week nog steeds winter :?

ps. Neem zelf wat te drinken of eten mee. Ik heb eerlijk gezegd geen kantine geregeld, dus :worship:

meen je dat echt ? , wat een armoede :? :)

ik hoop idd dat jullie vliegertjes heel van thuis naar de sportzaal gaan :)

veel plezier , ik ga een beetje chillen thuis en nog ff snorren op de brommert .

Goeiemoggel allemaal :yes: Ik heb er ook onwijs veel zin in :banana:

@ Junkie: veel plezier vandaag :thumbsup:

Laatst bewerkt door een moderator:
Goedemorgen allemaal.

Veel plezier in Egmondia, vandaag ff druk met andere dingen.
Zo eerst ff de belastingaangifte en andere administratie wegwerken :-(

*** nu eerst koffie :-) ;-)

Goeiemoggel allemaal :yes: Ik heb er ook onwijs veel zin in :banana:

@ Junkie: veel plezier vandaag :thumbsup:

ik ken hem ;)

ze hebben er wel wat extra mengsmering ingegooid denk ik :)

ik ga zo de oude benzine uit de hercules tappen , en voorzien van verse , die benzine is is een jaar oud .

maar van de keuken naar de schuur lopen is toch wel erg koud ! , das toch gauw 12 stappen :evil: , brrrr ;)

jammer dat de bar dicht is , anders was ik misschien nog even langsgekomen , dat vliegen spreekt me niet zo aan , maar die bar met vettigheid en bier wel ;)

Ik mag hopen dat de verwarming werkt in de hal.
cold.gif
_freddo.gif

Met dit weer komt dit liedje weer naar boven

Wie herkend hem van wat?

Inkoppertje? :yes: *BR3I1hmYF_E[/media]* ;)

Staat op het album I Com uit 2004. :thumbsup: En nog steeds Zih2AvpUppg[/media] muziekjes. 8)

-edit-
Toen werd er nog niet geklaagd over kou en werd er gewoon buiten gespeeld als het droog was. :rolling:

Geen reden tot klagen. De gemiddelde temperatuur (rood) neemt steeds meer toe en het aantal vorstdagen (blauw) neemt af. :thumbsup: Wel zie je dat een oorlog de temperatuur omlaag haalt. Ook de huidige crisis zal over ene paar jaar wel zichtbaar zijn in de grafiekjes. 8)
4_n_w451.gif

vanochtend krom opgestaan.. K rug spieren die weer eens vast staat, ff een paar ibuproven's erin en hopelijk sta ik straks weer een beetje rechtop.
Gelukkig vandaag een thuiswedstrijd.. "bejaarden stoeltje meeneemt naar de hal"

Tot straks

vanochtend krom opgestaan.. K rug spieren die weer eens vast staat, ff een paar ibuproven's erin en hopelijk sta ik straks weer een beetje rechtop.
Gelukkig vandaag een thuiswedstrijd.. "bejaarden stoeltje meeneemt naar de hal"
Excuustruus. ;) Je bent te oud geworden voor wilde nachten. :lol:

Ook hier relaxed met koffie in de morgen. Ga vandaag niet heel veel doen.

@Phil, hoor ik deze week pas wat over.

Het is vanmorgen niet echt relaxed.
De CV-ketel is uitgevallen.
Het is koud in de huis.
Met een trui, elektrisch kacheltje en bak thee. houden we het warm.

Na een frisse wandeling over het strand in Egmond aan Zee, waar een mountainbike-wedstrijd gaande is, even lekker een bakkie pleur bij Strandpaviljoen – de Uitkijk :D Straks lekker piep kneuzen. :lol:

@Erikkk: Niet het beste moment om zonder verwarming te zitten. :? :(

@Burp: Banken zijn niet bepaald de vlotste instanties als het op beslissingen aan komt hè? :hammerj

ikke ook ff een paar uurtjes uitgewaaid op de hercules , echt genieten is dat , zelfs ondanks de koude en snijdende wind , maar ik had alles dubbel aan en met viziertje dicht ging het prima ;)

*verder sleutelt en knutselt met een bakkie pleurt *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back