Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan zou ik toch maar de Dogfighters verkopen. :teacher: In Nederland is het meestal windkracht 3 à 4 in de zomer. Niet te warm, soms met water. Kenmerken van een zeeklimaat. :yes: En als het mooi weer is, moet je wel komen vliegen en geen gezinsdingen doen. Zo heb je nooit tijd om te vliegen. Op HoogTij was je ook elke dag te vinden maar die midlife crisis hè... :? ;)

hallo , ik word ook wat ouder :cool:

ik verkoop zeker niet mijn doglievertjes , er zijn altijd wel 4 dagen goed vliegweer per zomer :rolling: :? ;)

Gm.

Gelukkig geen last van midlifecrisis.

Ben overigens opzoek naar een bierbuik, leren pak en een Duitse helm.
Als je nog een Harley weet........
Of een buikschuivende cabrio, goed opvallend maar dan met Hawaïshirt en Redband zonnebril en kleppet.

Midlifecrisis Pfffffff.
Houd tt wel bij de hobby.
Vliegtuigjes:-D

Grtz

Gm.

Gelukkig geen last van midlifecrisis.

Ben overigens opzoek naar een bierbuik, leren pak en een Duitse helm.
Als je nog een Harley weet........
Of een buikschuivende cabrio, goed opvallend maar dan met Hawaïshirt en Redband zonnebril en kleppet.

Midlifecrisis Pfffffff.
Houd tt wel bij de hobby.
Vliegtuigjes:-D

Grtz

idem!
cabrio is niks voor in Nederland en een vriendin veel te gecompliceerd....
Hou het wel bij de vliegers :D

Nee, alleen als je terugvalt op jeugdsentiment. Je wordt gewoon oud!!! Strakt lekker dementeren en dan als kasplantje achter geraniums wegkwijnen omdat je geen idee hebt wat er aan de andere kant van het raam gebeurt. ;)

Zo ben ik bezig met lichamelijke training, omdat ik bang ben dat ik op 1 van de dikkertjes van de club ga lijken binnenkort. Mijn buik begon ook wat op te zetten en dat moet ik niet hebben van de zomer als ik in mijn blote bast op het veld loop.

Zo ben ik bezig met lichamelijke training, omdat ik bang ben dat ik op 1 van de dikkertjes van de club ga lijken binnenkort. Mijn buik begon ook wat op te zetten en dat moet ik niet hebben van de zomer als ik in mijn blote bast op het veld loop.
Tsja, dan moet je toch aan een snorfiets. Je kunt anders je helm niet stiekem onder je shirt meenemen. :rolling:

Heb ik over gehouden van mn midlifecrisis, en nog veel meer:cool:

Grtz

oke dan snap ik het .

mijn doktor vroeg me laatst nog of ik een lichte motorfiets had gekocht , ik zei , waarom vraagt u dat ? , hij zegt , als je zo'n motor koopt wijst dat op dementie :?

dus je zal wel gelijk hebben ;)

Met een big lift 3D, dan ben je niet oud, maar jong. :rolling:
Oudjes doen zo iets niet.
Die kopen een dikke mercedes benz sport.:rolleyes:
Oudjes die met een Big Lift gaan 3D'en riskeren aangesproken te worden op hun vlieggedrag. :yes: En als je in een midlife crisis zit, koop je een Benz Sport. Anders een brave Benz A-klasse, dan ben je oud. :teacher:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back